BimmerE36-520 Skrevet Januar 27, 2008 Share Skrevet Januar 27, 2008 som tema sier; er det enkelt og skifte slitasjevarsleren på en E36 99modell 520i STV ? den knakk når jeg byttet klosser så jeg lurer på om det er enkelt og bytte:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Januar 27, 2008 Share Skrevet Januar 27, 2008 veldig enkelt... slitasjevarsleren er en føler med ca 30-40cm ledning. I enden av denne ledningen er det en kontakt du kan koble fra, og enkelt bytte slitasjevarsleren.. selve føleren sitter bare i en klemme på selve bremseklossen... Forsåvidt aldri hørt om E36 520 men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerE36-520 Skrevet Januar 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2008 haha beklager beklager! E39 mente jeg x) etter den knakk så begynte både antispinn og abs lampen og lyse:S kan det ha noe å gjere med varsleren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Januar 27, 2008 Share Skrevet Januar 27, 2008 I tilfelle er det nok ABS-sensoren du har knekt...ikkje slitasjevarslaren... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerE36-520 Skrevet Januar 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2008 nei for den satt på innerste Bremseklossen, så.. men jeg berre lurte på om det kan være noe sammenheng.. antispinn og abs startet og lyse idag og varsleren ble knekt for over ei veke siden så.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå