Bromle Skrevet Januar 27, 2008 Share Skrevet Januar 27, 2008 Hallayse. Jeg har en bmw e36 sedan 320i. Det er lukket bagasjerom på bilen og lurer på om noen har en god løysning for å få trøkket inn i biln? Tenkte jeg skulle bygge anlegg atti doningen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Thomas Skrevet Januar 27, 2008 Share Skrevet Januar 27, 2008 Bare kjøp deg en grei kasse, så duger det mer enn nok. Akkurat montert anlegg i min, er utrolig overrasket over hvor bra lyd det ble i bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bromle Skrevet Januar 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2008 Syns ikke det vart noe serli bra lyd nor jeg ha subben bak i. Syns ikke det vart noe serli trøkk... prøvde med en 15" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Januar 28, 2008 Share Skrevet Januar 28, 2008 Har du skiluka? Bygg ei kasse der elementet/trøkket kommer igjennom skiluka, og at det er tett mellom kassen og bagasjerommet! Har du ikkje skiluka, bygger du ei båndpasskassa med porten(e) opp i hattehylla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blaxtah Skrevet Februar 4, 2008 Share Skrevet Februar 4, 2008 Har du nedfellbare seter ? Om du ikke har det, er det en utstanset firkant i metallet bak setene du kan slå ut, da vil du merke stor forskjell. Dette gjorde jeg på min, og jeg vet at flere andre også har gjort dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå