jallaask Skrevet Januar 27, 2008 Share Skrevet Januar 27, 2008 lurer på om det er noen som har erfaring eller peiling på det me ombygging og godkjenning av e30? kjøpe meg ein e30 1990 touring her om dagen meg defekt motor og tenkte og bygge den om til 325 og godkjenne den...og lurer på om det er noe stress og få til vist du skifter alt i understell til 325? håper det er noen som har gjort noe lignende og har litt peiling? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilaas Skrevet Januar 27, 2008 Share Skrevet Januar 27, 2008 skal ikke være noe problem, så lenge du har papir på hvor du skaffet delene, anbefaler å sende en søknad til BT før du begynner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jallaask Skrevet Januar 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2008 ok...ja det meste blir nokk kjøpt nytt.....fjørbein,stabbstag og lignende....motor og bakaksel skal jeg kjøpe brukt...ha stått i enn bil som er kondemnert....men takk for hjelpa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilaas Skrevet Januar 28, 2008 Share Skrevet Januar 28, 2008 ikke noe problem;) holder på me det samme selv;) bygger om fra 316 til en 325 jeg;) sente inn søknad før jeg begynte å fikk positivt svar tilbake ,ed en liste over hva jeg måtte skifte osv, anbefaler deg å notere skilt nr motornr å chassie nr på bilen du plokker motoren fra, da er du sikker på at dt ikke blir noe tull;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jallaask Skrevet Januar 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2008 ok takk for hjelpa...sendte du bare enn søknad skrifteleg eller fins det sjema for slikt.....ska passe på og skrive ned alle nr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilaas Skrevet Januar 30, 2008 Share Skrevet Januar 30, 2008 sendte skriftlig jah, fortalte nøyaktig hva jeg skulle gjøre osv. du må huske å skrive på skiltnr på bilen da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå