Thomash Skrevet Januar 27, 2008 Skrevet Januar 27, 2008 Hei. Har en 318i som jeg kjøpte nylig. Det er blitt byttet termostat og fordelerlokk på den, men problemet er at den "fusker" litt på tomgang og noen ganger når jeg er ute å kjører. Da kan man gi full gass uten at det skjer stort. må holde halv gass en stund før den vokner igjen.. Litt kjipt.. Noen råd?
kazynor Skrevet Januar 27, 2008 Skrevet Januar 27, 2008 kjenner du at det "napper" litt når du gir gass? for isåfall ville jeg nesten bare gitt et lite forsøk med nye tennplugger...hadde samme med min, og da var det pluggene...var en 320 da...
Thomash Skrevet Januar 28, 2008 Forfatter Skrevet Januar 28, 2008 Ja stemmer det.. da satser vi på det;) Takk
|Ole| Skrevet Januar 29, 2008 Skrevet Januar 29, 2008 luft mengde maaler...plugg ledninger...bensin tryks regulator...osv osv...
snowhoe86 Skrevet Januar 29, 2008 Skrevet Januar 29, 2008 har en 318i sjøl som har levd sitt eget liv en periode her nå.fuksa som en gærning og gikk faktisk ikke ann å kjøre den fordi den "daua" osv. det jeg sjekka var bensinfilter,pumpe,tennplugger og det funka ikke.tok fra hverandre luftmengde måler`n og rengjorde den, og sjekka fordeler`n for evt kondens og da lei den fin..ikke fuska etter det. lykke til;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå