The StigMeister Skrevet Januar 28, 2008 Skrevet Januar 28, 2008 Denne er da helt ny og ligger i eske. Befinner seg i Harstad. Er på jobb nå, så skal finne ut nøyaktig hva den heter når jeg er ferdig Pris? tja, gi bud http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=367
DaySleeper Skrevet Januar 28, 2008 Skrevet Januar 28, 2008 ja snakk om tilfeldighet. Jeg sitt i harstad akkurat no og min gamle defa tok nettopp kvelden;) Venter litt til du har funnet ut hva den heter.
The StigMeister Skrevet Januar 28, 2008 Forfatter Skrevet Januar 28, 2008 ja snakk om tilfeldighet. Jeg sitt i harstad akkurat no og min gamle defa tok nettopp kvelden;) Venter litt til du har funnet ut hva den heter. Nei har du sett Du kan jo sende meg tlf nummeret ditt på pm, så sier jeg ifra når jeg har funnet ut hva den heter.
Riefarn Skrevet Januar 28, 2008 Skrevet Januar 28, 2008 Grunnen til at ikke kjøpt denne typen tidligere er fordi jeg ikke vet noe om monteringen... vet du noe om det? Hva selger du den for?
The StigMeister Skrevet Januar 28, 2008 Forfatter Skrevet Januar 28, 2008 Grunnen til at ikke kjøpt denne typen tidligere er fordi jeg ikke vet noe om monteringen... vet du noe om det? Hva selger du den for? Har ikke peiling selv hvordan man gjør det. Ny pris er 2800,- Vet ikke hva jeg skal ta for det. Er jo helt nytt. Så er vel enklest å bare gi bud
The StigMeister Skrevet Januar 29, 2008 Forfatter Skrevet Januar 29, 2008 gi oss en minstepris 1800,-
Anbefalte innlegg