MrBimmer Skrevet Januar 28, 2008 Skrevet Januar 28, 2008 Si som står fast i karosserie som holder oppe bjelken bak.(bakfangern) Veit ikkje heilt kosn eg skal forklare d. Den som holder på plas den kvite bjelken. Den er feste inn i karosseriet. Med 2 bodet. Trenger di på bege sider. (bak) 2 framsjermer. Må være 100% rust fri. Skin baksette. Svart hatthyle uten hull til høtalere. Sota baklykter. til faclift e30 Må være orginal sota. Sote front lykter. M-teck 2 bakfanger. 325 eksos. i bra tilstand. Eller noe anna eksos. Grenrør. Sort tak trek. 4 dørs el vinduer 4 dørs. m-tech 2 ratt Kjøre komputer (stortypen) Har du noe anna som kune passe fint på min 89mod 4dørs e30 uten kat. kom med forslag.
Ron Skrevet Januar 28, 2008 Skrevet Januar 28, 2008 Si som står fast i karosserie som holder oppe bjelken bak.(bakfangern) Veit ikkje heilt kosn eg skal forklare d. Den som holder på plas den kvite bjelken. Den er feste inn i karosseriet. Med 2 bodet. Trenger di på bege sider. (bak) gå inn på www.gsbildeler.no , finn delen på delefilm,da finner du navnet på ting du leter etter..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå