G-RACING Skrevet Januar 28, 2008 Share Skrevet Januar 28, 2008 Hei! Skulle starte bilen idag tidli, men det gikk ei. Parkerte bilen sent igårkveld, og idag var det ikke sjangs å få start på den. Bilen er en e34 93 modell 525 24 ventilert. Problemet er at den ikke holder på tomgang. Får såvidt start, og man merker at der er gnist, men stopper med en gang. Er også umulig å holde den igang ved å holde inne gassen. Noen som har tips til hva det kan vere? Luftmengdemåler kanskje?? På forhånd stor takk!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveddi Skrevet Januar 28, 2008 Share Skrevet Januar 28, 2008 hadde et lignende problem med min e34 520i 92 mod når jeg hadde den. Fikk aldri noe klart svar på hva som var problemet, skiftet blant annet lambda sonden. hos meg var det ett gjentagende problem som jeg også opplevde under kjøring. Hos meg hjalp det en liten stund når jeg koblet fra batteri litt ogh koblet det på igjen. Er jo ikke sikkert det samme problem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kai Skrevet Januar 28, 2008 Share Skrevet Januar 28, 2008 tomgangs motor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Januar 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2008 Takk for svar folkens. Har hatt NAF på besøk idag, uten at de klarte å komme med konkrete svar. Prøvde ikveld med å ha på kondensfjerner og dyserens, men uten noen særlig lykke. Vare det/hjalp det å skifte katalysator hos deg sveddi? Skiftet du andre deler som gav utslag? Min smeller og harker, og må ha hjelp av gasspedalen for å i d heletatt holde seg igang. Itilegg til dette, en forferdelkg røyk, som lukter svidd. Andre tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Januar 28, 2008 Share Skrevet Januar 28, 2008 Tett bensinfilter? Du kan jo skru ut alle pluggene og se om du ser på pluggene? Eller lyse ned i hullet å sjekke enda mer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pinky Skrevet Januar 28, 2008 Share Skrevet Januar 28, 2008 Løs fordeler..defekt fordelerlokk/rotor ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Januar 28, 2008 Share Skrevet Januar 28, 2008 Løs fordeler..defekt fordelerlokk/rotor ? Mulig det er svært løst, fordi denne motoren har ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Januar 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2008 Nei, er jo 6 colier på denne motoren. Men smellelydene er nøyktig lik smell fra fordelerlokk, for å beskrive den lyden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Januar 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2008 Snakka nettopp med en kmerat som er mekaniker og kan sine saker. Han mente det måtte vere luftmengdemåleren. Noen som kan svare meg på om slike problem kan komme sånn rett over natten, eller om der kommer varselfenomen på det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TB328i Skrevet Januar 28, 2008 Share Skrevet Januar 28, 2008 jording til coilene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Januar 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2008 jordinga til de har jeg ikke tenkt på, hvor ligger denne? Vert borti det probleme før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå