LK Skrevet Januar 28, 2008 Skrevet Januar 28, 2008 Har hatt problemer med sentrallåsen men fant ut at jeg måtte bytte panserbryteren. satte i sikringen igjen(har kjørt uten) og sentrallåsene virket. Men nå lyser instrumentpanelet og temp\klokke hele tiden! Slukker når jeg tar ut sikringen (nr7) til sentrallåsen igjen. Noen som vet hvor jeg skal begynne å sjekke? Hvilken sammenheng har speedometer lyset med sikring nr7?
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Januar 28, 2008 Skrevet Januar 28, 2008 Sjekk om det er vått under førerstolen din, ikke oppå matten men under Ta av innstegs list og ta ut stolen.. Ka føre till mange merkelige feil dette siden de ligger så mange koplings punkter der..
LK Skrevet Januar 29, 2008 Forfatter Skrevet Januar 29, 2008 Tok ut stolen og teppet istad,var fuktig der men gikk over ledningene og fant ingen feil Flere tips?
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Januar 29, 2008 Skrevet Januar 29, 2008 Er desvere nok att det er fuktig, Min gamle touring slo på cd spilleren og tente airbaglampen når jeg låste med fjernkotrolen En natt med kupevarmmer under matten jorde susen.. Men de kan jo såklart være noe annet, bare å bynne å feilsøke de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå