jensemann23 Skrevet Januar 28, 2008 Share Skrevet Januar 28, 2008 Har fått tilbud om et 320i eksosanlegg med ei effektpotte fra simons med dobbel dtm stuss. er også grovere rør enn orginalt fra kat. og bakover. Hvordan vil dette fungere med en m50b25 motor? Vil det bli full effekt fra motoren? fikk dette ganske billig, så derfor jeg lurer på om det er stor nok kaliber:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobben! Skrevet Januar 28, 2008 Share Skrevet Januar 28, 2008 Er det ikke to rør hele veien på 325-motoren, mot ett på 320.....ikke sikker altså. Hvis du ikke fåpr det til å passe kan vi jo alltids få til en byttehandel med de delene du skulle ha fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet Januar 28, 2008 Share Skrevet Januar 28, 2008 er enkelt røyr på mellompotte / katalysator.. 328 som har doble rør og katalysatorer der.. send meg en PM om du ønsker å kjøpe.. får håpe du har fått en god pris, for simons er et veldig rimelig "effektanlegg" merke.. men for all del så blir det lyd.. men ville ikke gått ned i størrelse på en 325.. heller motsatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå