mr.goldfinger Skrevet Januar 28, 2008 Skrevet Januar 28, 2008 Beklager at jeg poster dette emnet igjen, men jeg har kikket litt rundt på forumet å ønsker ikke bestille noe feil så..... Til saken, edc demperene som er ettermontert på min 1990 mod M5 er ikke like gode lenger . Har sett på noen coilover kits på nettet, jeg ser på enkelte steder står det non edc. MÅ jeg ha til edc understell spesielt eller er det nok å kjøpe til bilen?
E36Cab1 Skrevet Januar 28, 2008 Skrevet Januar 28, 2008 Står EDC for Electronic Damper Control ? Er det noken slags nivåregulering?
mr.goldfinger Skrevet Januar 28, 2008 Forfatter Skrevet Januar 28, 2008 jepp det er det kult da det funker, men dyrt å kjøpe nytt.
///MPower Skrevet Januar 29, 2008 Skrevet Januar 29, 2008 på min 94 mod var det edc orig og der har forrige eier "plugget"/ tatt vekk systemet og nå kjører jeg med kw coilovers... han sa det ikke var noe stress med og koble ut systemet til edc... på koed så mener jeg det står noe om at du kan kjøpe noe ekstra deler for å få vekk edc hvis du kjøper colilovers e.l... håper dette hjalp litt hvertfall... er jo svinedyrt for en edc demper, tror det var 7-8000 sist eg sjekket
mr.goldfinger Skrevet Januar 30, 2008 Forfatter Skrevet Januar 30, 2008 ok da har jeg ringt litt jeg så tilfelle noen lurer på det samme. 1.i følge gs er innfestingene på understellet likt om det er edc eller ikke. Så om det er edc eller ikke spiller ingen rolle. KW har kit med tuv som passer, protrim forhandler ihvertfall, kanskje andre. Skal kikke litt på engelske sider og litt med de pund kursene som er nå er det rart om man ikke sparer litt. Har bare et spørsmål når kom bmw med edc understell til m5?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå