Gå til innhold

Litt bilder av mine biler.

Johnsen
 Share

Anbefalte innlegg

Som ny her i forumet, tenkte jeg å starte med å legge ut noen bilder av de bilene jeg har hatt.

Min første bil var denne 89 modell 325i. Bilen var flunke orginal da jeg kjøpte den og var i tipp topp stand. jeg gjorde litt kosmetiske "oppgraderinger" og fikk bilen veldig sexy, spær du meg. Bakvingen KAN vel diskuteres! :D

Jeg lagde bla takforlangeren selv. Lagde mal i tre og støpte den av glassfiber.

Noe harry bil, men en topp ungdomsbil.

gpjacn8xwm9brsbxh392.jpg

ntjhabmpycxieubc29bf.jpg

3k84fbm6dszxinm4ogfc.jpg

uq5iqk1sveh2zxlzxjoq.jpg

Den neste bilen ble en Calypsrød 93 modell 318is som det ble satt Sebring effektanlegg og Seidl front på. Utrolig fin lyd i det Sebring-anlegget, forresten.

o3fc63qyf8gq217177zp.jpg

l3ddnubcrn0tcrrxcsyu.jpg

7qjafw1ge7b7tfys3l95.jpg

teeppdgm7sp5qm71o2ze.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå for tiden kjører jeg rundt i denne, 95- modell 328i. Den har det meste av utsyr, lav km og var helt orginal da jeg kjøpte den. Også her er det gjort en del kosmetiske forandringer, satt på effektanlegg og sportfilter. Rundt filteret har jeg laget en avkjølingskasse for å få frisk luft direkte inn i filteret og for å skjerme det for varmen fra motoren. Her kommer det bare luft inn gjennom grillen i front, da den er tett i bunn og i topp opp mot panseret. Det ble STOR forskjell på ytelsesevnen etter denne kassen kom på. Jeg har mal og mål av dette for de som skulle være interessert.

zlc8mgulsrfnh0ijy27c.jpg

o0jmflk5zkzh0vczxkt9.jpg

qd85ruoo6y8i9s0bg0u3.jpg

7upeq9btbbmrqz77c3bh.jpg

1pi6ubp2m8um8nqtb1l9.jpg

80ribzavs5jipcaqxj6w.jpg

1m1ma1mellc9uu7o1pnp.jpg

qtrnknu2vm8w6gp0c9cr.jpg

iu3tmim9lz2l3huh22kv.jpg

Ja, ble en del bilder, men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra ut den siste der, selv om det er en sedan. Brukte du mye tid på den "kassen"? Prisene på dem er vel over 2tusen hvis du skal bestille dem, så du har kanskje en mulighet å gjøre litt penger av det dersom du lager flere og så selger dem videre?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er helt enig i det ang de to dørene for mye på sedanen!:) Blir en helt annen form på coupèen, som gjør den vanvittig fin, men det ble litt tungvidt som bruksbil (sa kjærringa).

Jo, kassen koster nok en del, så er nok fullt mulig å ta patent på den! Brukte et par dager på jobben, hvor mesteparten av tiden gikk med på å finne riktige mål. Selve utskjæringen og sveisingen tok vi på en kveld. I tillegg kom det noen lange timer med pussing, rubbing og polering for å få den fin. Den er skinnene blank, så den er faktisk pen og se på også. Jeg var faktisk og fikk pakninger fra en avskiltet buss, som jeg bruker rundt kantene, dette er vel bare satt på på den ene kanten ved det tidspunktet bildene ble tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke tungvindt med 2-dørs... Har da vippeseter:) Personlig syntes jeg f.eks. det er mer stress å putte jentungen inn i baksetet på en sedan. Blir så mye knot med sikkerhetsbeltet når man må stå på siden. Mye lettere å komme til når man står forran...

Men absolutt en fin bil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...