Gå til innhold

S: E30 320 motor m/ledningsnett, hjerne og girkasse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som topic sier, tok ut motoren på søndag og har ikke bruk for denne.

rnbk1ettbsqtd723rfne.jpg

Motoren skal være i bra stand. Det er en byttemotor, så vet ikke hvor langt den har gått.

Motor ble tatt hel ut av bilen og er komplett, ledningsnett, hjernen og girkassa følger også med.

Har ingen anelse om hva den har for verdi, men det vet sikkert du om du er interessert :wink:

Selges komplett og må hentes...

Skrevet
Var det denne jeg kikket på er den i god stand, og rimelig frisk.

Ingen slitasje på kam eller løftere :D

1500 var nå skambud da

8)

Vet ikke om du har tittet på den, men den stod i alle fall i en bil du eide for 14 dager siden... Så da går jeg ut ifra at det er den ja... :lol:

Tror også motoren er i bra stand, men kjenner den lite, har knapt kjørt den 10 mil.

Skrevet

Kjenner noen i akershus som er veldig inntrisert i denne motoren! Fortsatt til salgs? hvis du sender meg PM så kan jeg gi han tleefonnummeret ditt så dere kan snakke dere! Hvis du fortsatt har motoren og den er til salgs?

• 2 weeks later...
Skrevet

Motor står hos deg ennå? si ifra om det blir skam bud på den da! : D Jeg har ikke noe imot å få tak i en motor... : ) Hvordan er #20 Girkasssa kontra en 325 Girkasse? Og spes til IX? er det mye forskjell på de?

Skrevet
Motor står hos deg ennå? si ifra om det blir skam bud på den da! : D Jeg har ikke noe imot å få tak i en motor... : ) Hvordan er #20 Girkasssa kontra en 325 Girkasse? Og spes til IX? er det mye forskjell på de?

Motor, ledningsnett og kasse er nå solgt for skam bud :wink:

Var en hyggelig kar her i går og gjorde et røverkjøp :lol: For min del er det godt og slippe og hoppe over den flere ganger :lol: Men billg ble det...

Har en komplett interiør også om det er noen som trenger :wink: Enda billigere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...