JuicyPen Skrevet Januar 28, 2008 Skrevet Januar 28, 2008 Hei! Har en blå E39 stasjonsvogn, med beige stoffinteriør.. Ikke så veldig spennende akkurat.. Var en tur på huggeren i dag, bare for å se litt, så fant jeg en vraka E39 med svart skinninteriør.. Spurte hvor mye de skulle ha for alt sammen, alle stolene, dørtrekk osv.. De sa de skulle ha rundt 5000 for alt.. Det så helt strøkent ut, bare litt skitt og støv som sikkert kom når den kjørte ut.. Er dette en grei pris, og passer det med svart skinn inni en blå bil?.. Hadde også en buisness cdspiller som de skulle ha 1500 for.. Jeg har bare Reverse kassetspiller, og det er ganske bånn i bøtta spør du meg.. Hehe.. Hva mener dere?..
valrun Skrevet Januar 28, 2008 Skrevet Januar 28, 2008 Kjør på! Har sett slitne skinninteriør ligge til salgs for det dobbelte på finn.no
Rogern Skrevet Januar 28, 2008 Skrevet Januar 28, 2008 5000 sytes jeg hørtes billig ut! så er d pent ville jeg handla tvert. gjør jo ikke noe hvilken farge d er på bilen.. d som er viktigere mener jeg er farge på teppe,dash og lignende
JuicyPen Skrevet Januar 28, 2008 Forfatter Skrevet Januar 28, 2008 Ja ble overrasket over prisen selv.. Problemet er at jeg ikke har 5000 til overs akkurat nå da.. Hehe.. Er det mye jobb å bytte da? Resten av interiøret mitt er jo svart, dashet og sånn.. Så jeg tror det blir fint med svart skinn og!
Steffan C Skrevet Januar 28, 2008 Skrevet Januar 28, 2008 Dette bør du prøve å skaffe penger til, rett å slett meget billig . Og ingen problem med blå BMW og sort skinn, har det selv . Noen mindre gode bilder her!
BRIO Skrevet Januar 29, 2008 Skrevet Januar 29, 2008 Løp å kjøp ja. Business kontra Reverse er også en forbedring på lyden du vil legge merke til hvis du ikke har satt i ekstra forsterker da
JuicyPen Skrevet Januar 29, 2008 Forfatter Skrevet Januar 29, 2008 Ja jeg lurer fælt på om jeg skal gjøre det.. Bare skaffe penger først.. Takk for mange gode svar:)
jolly Skrevet Januar 29, 2008 Skrevet Januar 29, 2008 IKKE lån penger , men om du låner 5000 over 2 år og 8% rente så vil du likevel ha spart penger når lånet er nedbetalt(ca 7200.-) . Så billig er dette. Men ikke lån. Spør Mor eller Far , Søster eller Bror
JuicyPen Skrevet Januar 29, 2008 Forfatter Skrevet Januar 29, 2008 Hadde ikke tenkt å låne penger av banken nei.. Hehe.. Har nok av lån derfra fra før.. Må vel jobbe litt ekstra overtid og sånt istedenfor..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå