klodrik123 Skrevet Januar 28, 2008 Skrevet Januar 28, 2008 dekselet på ratt stammen eller den plata?..
Bimmerlars Skrevet Januar 28, 2008 Skrevet Januar 28, 2008 Jeg har et nytt et fra Koed liggende. Skal bare dobbelsjekke at det er svart, noe jeg er ganske sikker på. Hvor i Akershus bor du? Bor selv i Kroer i Ås kommune hvis du vil hente det.
glenn.G Skrevet Januar 29, 2008 Forfatter Skrevet Januar 29, 2008 tenker på det store dekslet som dekker alle ledninger.altså under dashen
glenn.G Skrevet Januar 29, 2008 Forfatter Skrevet Januar 29, 2008 Jeg har et nytt et fra Koed liggende.Skal bare dobbelsjekke at det er svart, noe jeg er ganske sikker på. Hvor i Akershus bor du? Bor selv i Kroer i Ås kommune hvis du vil hente det. årnes bor jeg. tanklokk eller dekslet du har?
Bimmerlars Skrevet Januar 30, 2008 Skrevet Januar 30, 2008 Dekselet. Hva betaler du for det? Skal sjekke farge i morgen
glenn.G Skrevet Januar 31, 2008 Forfatter Skrevet Januar 31, 2008 Dekselet. Hva betaler du for det?Skal sjekke farge i morgen har fått tilbud om skru lokket og dekslet til 250kr av en annen her på forumet. hva forlanger du
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå