kazynor Skrevet Januar 28, 2008 Share Skrevet Januar 28, 2008 da har jeg gått til innkjøp av et K/n filter, til min kjære 320 men da dette er brukt, hva bør jeg gjøre før jeg monterer det? noen måte å rense det skikkelig? og hva er dette snakket om oljer som bør legges på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jml Skrevet Januar 28, 2008 Share Skrevet Januar 28, 2008 Bruk først renseveske. Deretter smører du det inn med olje. Er spesiell olje og renseveske til slike filter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TIF Skrevet Januar 28, 2008 Share Skrevet Januar 28, 2008 På http://schmiedmann.no/ har de Rense-sett til 173,- På den esken som det er i, står der fremgangsmåten på å rense Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegsir Skrevet Januar 28, 2008 Share Skrevet Januar 28, 2008 de selger sånn rensesett på autopower også. helt sikkert mye dyrer da men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Januar 28, 2008 Share Skrevet Januar 28, 2008 det er allerede satt inn i olje da du kjøper det,men pass på å rense det med jevne mellomrom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå