Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så stress å regne på alt fram og tilbake. R6 kan du gå utifra rundt 1cc per hk. 300hk, 300cc dyser. Men er greit å legge seg litt over på sikkerhetsmargin. så om du skal ha rundt 300hk hadde jeg nok kjøpt 460cc dyser eller noe. så har du litt å gå med når du finner ut at du skal pushe ut litt mer pulver :wink:

Skrevet

Første omgang skal jeg bare få det til å fungere så da skal jeg bare lade 0.5.

ca 200 hk eller noe rundt der

Men etter hvert tenker jeg, jeg lyst på mere hester tenker.

Men nevn en plass en får kjøpt dyser til en grei pris da

Skrevet

noen dyser fra en m50b25 motor, de bør vel holde til 200hk? er vel 192hk i m50b25 originalt?

Kan ta feil, har nada peiling på dyser og sliketing

:)

Skrevet
noen dyser fra en m50b25 motor, de bør vel holde til 200hk? er vel 192hk i m50b25 originalt?

Kan ta feil, har nada peiling på dyser og sliketing

:)

ja, men dysene er på 156cc eller noe. så blir litt lite dessverre. Men, kan jo dra litt mer ut av dysene med en bensintrykksregulator.

Men for mye er ikke bra. Da er det noe med at sprøytegeometrien på dysene blir litt forvrengt og alt går til F?:P

Skrevet
jeg har m3 3.2 liters dyser på min m50b25, er interisert i 2.5 liters dyser. da bilen min sluker myye bensin med disse dysene

Jeg har 6stk orginale 2.5dyser om du trenger. bruker også 3.2l dyser på bilen min. men den bruker like mye bensin som før :wink:

Skrevet
jeg har m3 3.2 liters dyser på min m50b25, er interisert i 2.5 liters dyser. da bilen min sluker myye bensin med disse dysene

kjører du med liner el progressiv btr da? har du justert lmm :?:

• 3 weeks later...
Skrevet

kurrant å bruke org audi s4 dyser da!! 270cc dyser! får du jo kasta etter deg! eneste er at audin har bare 5 dyser da du treng 6! men jeg har ialfal 4 stk hvis du er intr? jeg måtte kjøpe 2 sett så jeg har 10 stk men beholder 6 stk! :)

• 11 months later...
Skrevet
kurrant å bruke org audi s4 dyser da!! 270cc dyser! får du jo kasta etter deg! eneste er at audin har bare 5 dyser da du treng 6! men jeg har ialfal 4 stk hvis du er intr? jeg måtte kjøpe 2 sett så jeg har 10 stk men beholder 6 stk! :)

s4 dysene mener jeg er 301cc ved 3 bar og 347 ved 3,8bar

Skrevet
hmm er ikke s4 dysene lav ohm???trodde jeg. men men. skropel calibra turbo sine dyser er 304cc på 3bar. de er høy ohm og passer rett i railen til bmw`en.

S4 er høy ohm 277cc

Har noen rimelige 315cc vis du er intr.

Ta kontakt på pm.

Opel calibra turbo er 250cc

Skrevet
hmm er ikke s4 dysene lav ohm???trodde jeg. men men. skropel calibra turbo sine dyser er 304cc på 3bar. de er høy ohm og passer rett i railen til bmw`en.

S4 er høy ohm 277cc

Har noen rimelige 315cc vis du er intr.

Ta kontakt på pm.

Opel calibra turbo er 250cc

dysene mine som er tatt fra s4 (til en kamerat) skriver inn nr som er på di på google da kommer det opp at di er 301ved 45psi noe jeg mener er 3bar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...