marius-82 Skrevet Januar 28, 2008 Skrevet Januar 28, 2008 Om en måneds tid skal jeg kjøpe meg dyser til mitt prosjekt. Tenkte på e36 328 dyser. Er det noen som har til en grei pris eller noen som vet om noen. Vet om Koed
Sir Hofstad Skrevet Januar 28, 2008 Skrevet Januar 28, 2008 Kan lese om beregning av dyser i prosjekttråden min. Mye effekt tenker du på?
Azeton Skrevet Januar 28, 2008 Skrevet Januar 28, 2008 Er så stress å regne på alt fram og tilbake. R6 kan du gå utifra rundt 1cc per hk. 300hk, 300cc dyser. Men er greit å legge seg litt over på sikkerhetsmargin. så om du skal ha rundt 300hk hadde jeg nok kjøpt 460cc dyser eller noe. så har du litt å gå med når du finner ut at du skal pushe ut litt mer pulver
marius-82 Skrevet Januar 28, 2008 Forfatter Skrevet Januar 28, 2008 Første omgang skal jeg bare få det til å fungere så da skal jeg bare lade 0.5. ca 200 hk eller noe rundt der Men etter hvert tenker jeg, jeg lyst på mere hester tenker. Men nevn en plass en får kjøpt dyser til en grei pris da
NiFtY Skrevet Januar 28, 2008 Skrevet Januar 28, 2008 noen dyser fra en m50b25 motor, de bør vel holde til 200hk? er vel 192hk i m50b25 originalt? Kan ta feil, har nada peiling på dyser og sliketing
Azeton Skrevet Januar 29, 2008 Skrevet Januar 29, 2008 noen dyser fra en m50b25 motor, de bør vel holde til 200hk? er vel 192hk i m50b25 originalt?Kan ta feil, har nada peiling på dyser og sliketing ja, men dysene er på 156cc eller noe. så blir litt lite dessverre. Men, kan jo dra litt mer ut av dysene med en bensintrykksregulator. Men for mye er ikke bra. Da er det noe med at sprøytegeometrien på dysene blir litt forvrengt og alt går til F?
Galskap Skrevet Januar 30, 2008 Skrevet Januar 30, 2008 jeg har m3 3.2 liters dyser på min m50b25, er interisert i 2.5 liters dyser. da bilen min sluker myye bensin med disse dysene
Azeton Skrevet Januar 30, 2008 Skrevet Januar 30, 2008 jeg har m3 3.2 liters dyser på min m50b25, er interisert i 2.5 liters dyser. da bilen min sluker myye bensin med disse dysene Jeg har 6stk orginale 2.5dyser om du trenger. bruker også 3.2l dyser på bilen min. men den bruker like mye bensin som før
325ixturbo Skrevet Januar 31, 2008 Skrevet Januar 31, 2008 jeg har m3 3.2 liters dyser på min m50b25, er interisert i 2.5 liters dyser. da bilen min sluker myye bensin med disse dysene kjører du med liner el progressiv btr da? har du justert lmm
chris-e30tic Skrevet Februar 16, 2008 Skrevet Februar 16, 2008 kurrant å bruke org audi s4 dyser da!! 270cc dyser! får du jo kasta etter deg! eneste er at audin har bare 5 dyser da du treng 6! men jeg har ialfal 4 stk hvis du er intr? jeg måtte kjøpe 2 sett så jeg har 10 stk men beholder 6 stk!
gnmfr Skrevet Februar 13, 2009 Skrevet Februar 13, 2009 kurrant å bruke org audi s4 dyser da!! 270cc dyser! får du jo kasta etter deg! eneste er at audin har bare 5 dyser da du treng 6! men jeg har ialfal 4 stk hvis du er intr? jeg måtte kjøpe 2 sett så jeg har 10 stk men beholder 6 stk! s4 dysene mener jeg er 301cc ved 3 bar og 347 ved 3,8bar
|Ole| Skrevet Februar 13, 2009 Skrevet Februar 13, 2009 www.ksr.no eller send en mail til salg@ksr.as så får du nokk hjelp MVH Ole KSr
bmwm50turbo Skrevet Februar 13, 2009 Skrevet Februar 13, 2009 hmm er ikke s4 dysene lav ohm???trodde jeg. men men. skropel calibra turbo sine dyser er 304cc på 3bar. de er høy ohm og passer rett i railen til bmw`en.
MotorViagra Skrevet Februar 21, 2009 Skrevet Februar 21, 2009 hmm er ikke s4 dysene lav ohm???trodde jeg. men men. skropel calibra turbo sine dyser er 304cc på 3bar. de er høy ohm og passer rett i railen til bmw`en. S4 er høy ohm 277cc Har noen rimelige 315cc vis du er intr. Ta kontakt på pm. Opel calibra turbo er 250cc
gnmfr Skrevet Februar 21, 2009 Skrevet Februar 21, 2009 hmm er ikke s4 dysene lav ohm???trodde jeg. men men. skropel calibra turbo sine dyser er 304cc på 3bar. de er høy ohm og passer rett i railen til bmw`en. S4 er høy ohm 277cc Har noen rimelige 315cc vis du er intr. Ta kontakt på pm. Opel calibra turbo er 250cc dysene mine som er tatt fra s4 (til en kamerat) skriver inn nr som er på di på google da kommer det opp at di er 301ved 45psi noe jeg mener er 3bar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå