JE Motorsport Skrevet Januar 28, 2008 Share Skrevet Januar 28, 2008 Selger mitt sportsratt type 2 med airbag pga overgang til annet ratt. Dette rattet har vært i daglig bruk, men har ingen skader og ser meget bra ut. Passer ALLE E36 (også M3) + E34 525ix og Z3 1,8 !! Nypris på ratt er ca 3200,- og nypris på airbag er ca.5300,-kr.Altså totalpris ca. 8500,-kr Ratt med airbag selges for høystbydende over xxxx,-kr Her er også baksiden av airbagen avbildet,for de som trenger det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Januar 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2008 Ser sånn ut i bil: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin Skrevet Januar 28, 2008 Share Skrevet Januar 28, 2008 Da starter jeg med 1500,- Edit: Da regner jeg med det ikke har løsna fra ringen inni sånn som mitt nåværende ratt har på et sted? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet Januar 28, 2008 Share Skrevet Januar 28, 2008 kanskje jeg skal selge mitt også om man får så bra betalt for dem.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet Januar 28, 2008 Share Skrevet Januar 28, 2008 heiheihei.... rolig nå Er detta noe for meg eller Joar...?? ...für die M5... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Januar 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2008 heiheihei.... rolig nå Er detta noe for meg eller Joar...?? ...für die M5... He he, er ikke sikker på om dette kan passe i M5. På e34 kommer det bare opp på 525ix i ETK:? Mulig noen andre her kan svare på om det passer der også!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Januar 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2008 Da starter jeg med 1500,- Det er notert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Januar 29, 2008 Share Skrevet Januar 29, 2008 heiheihei.... rolig nå Er detta noe for meg eller Joar...?? ...für die M5... He he, er ikke sikker på om dette kan passe i M5. På e34 kommer det bare opp på 525ix i ETK:? Mulig noen andre her kan svare på om det passer der også!? Det passer alle -95 & 96 E34, har det selv på min 520 . Tror tidligere modeller får SRS feil, og mulig slepering er forskjellig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Februar 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2008 SOLGT til en "garasje" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet Februar 1, 2008 Share Skrevet Februar 1, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå