Spiritus Sancti Skrevet Januar 28, 2008 Share Skrevet Januar 28, 2008 Noen triks? en 93 modell. Takk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Januar 28, 2008 Share Skrevet Januar 28, 2008 sjekk om det ligger kabler i midtkonsollen, under dekselet v girstanga. Hvis det ligger kabler klare der er det ikkeno vanskelig, du må kjøpe heiser osv. Hvis det IKKE er kabler(det var ikke kabler på min 91 modell) må du strekke kabler gjennom hele bilen. Tar laaang tid, men det går an:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Januar 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2008 Heiser osv har jeg.. Kan sjekke om jeg har kabeler der når jeg kommer hjem. Jeg tar kontakt med deg hvis jeg må strekke kabeler jeg;) Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Januar 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2008 Heiser osv har jeg.. Kan sjekke om jeg har kabeler der når jeg kommer hjem. Jeg tar kontakt med deg hvis jeg må strekke kabeler jeg;) Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Januar 28, 2008 Share Skrevet Januar 28, 2008 oki. er det gammeltypen heiser du har? (uten hjerne på heisen i førerdøra)? Hvis du har det så er det greit å koble, hvis ikke så vet jeg ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loffen Skrevet Januar 28, 2008 Share Skrevet Januar 28, 2008 Enda en som begir seg ut på denne oppgaven ja Kom med litt mer info om hvilke heiser du har og hva slags ledningsnett du evt. har. Da skal jeg hjelpe deg etter beste evne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå