Sir Hofstad Skrevet Januar 28, 2008 Skrevet Januar 28, 2008 Stoler og baksete, 99% strøkent. Stoff med blå "diamanter" i midten, svært lite brukt. Tar forbehold om salg inntil jeg har mottatt nytt. Bilder i morgen.
Efen Skrevet Januar 28, 2008 Skrevet Januar 28, 2008 mye har du tenkt deg for dem a? noen BMW deler du trenger? ;P
Sir Hofstad Skrevet Januar 28, 2008 Forfatter Skrevet Januar 28, 2008 Ja, og var derfor jeg skrev at jeg ikke får tatt før i morgen. Svært pent, og nydelig å sitte i
Efen Skrevet Januar 28, 2008 Skrevet Januar 28, 2008 har no orginale E36 stuffs ;P Frontfanger, sidekjørt, bakfanger, baklykter, bakre del av potta, en CD spiller og girkula ;P og ett sett med stålfelger som det står piggfri vinterdekk på ;P
haavard Skrevet Januar 28, 2008 Skrevet Januar 28, 2008 har no orginale E36 stuffs ;P Frontfanger, sidekjørt, bakfanger, baklykter, bakre del av potta, en CD spiller og girkula ;P og ett sett med stålfelger som det står piggfri vinterdekk på ;P Kremen av gromparts du har på lager, ser jeg. =) Ske1eton: Er greit og få med at disse er til 4-dørs?
Efen Skrevet Januar 30, 2008 Skrevet Januar 30, 2008 har no orginale E36 stuffs ;P Frontfanger, sidekjørt, bakfanger, baklykter, bakre del av potta, en CD spiller og girkula ;P og ett sett med stålfelger som det står piggfri vinterdekk på ;P Kremen av gromparts du har på lager, ser jeg. =) Ske1eton: Er greit og få med at disse er til 4-dørs? jeppjepp xD bare tenkte kjekt å bli kvitt det hvis noen trenger det
iNthe Skrevet Januar 30, 2008 Skrevet Januar 30, 2008 åssen sideskjørt? bare lurer, siden du skrev originale e36 stuff..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå