Falc0 Skrevet Januar 29, 2008 Forfatter Skrevet Januar 29, 2008 Skal du sugetrimme den til 200 hk kan du like godt kjøpe deg en ombygd E36 M3 evt en original for samme pris. Eller gå for 323/328. Går godt, i tillegg får du med billige modifikasjoner "på kjøpet"! Kan jo omdefinere spørsmålet ditt litt.. Vil du ha 200 hk over tid? Med motor og understell, oppheng og drivverk som er holdbart? Elller vil du ha 200 hk på en bil du helst skulle hatt avlivet til høsten..? Nr 2. er jo veldig billig på kort sikt? Selvfølgelig er det første alternativet det jeg ville gått for, men har ikke all verdens med kroner å rutte med. Bilen har gått 157000, aldri vinter/ungdoms kjørt, og den har aldri lekki olje. Så jeg har trua på at bilen holder ei god stønn enda, derfor jeg lurte litt på en turbo, men om understell og alt det som du nevnet må byttes, så vil det vel bli rimelig dyrt?
Azeton Skrevet Januar 29, 2008 Skrevet Januar 29, 2008 Bare så du vet. så endrer kjøremåten seg betraktlig etter turbomontering.. Er noe som skjer i hodet! Mer effekt+mer galskap=fortere død motor
Falc0 Skrevet Januar 29, 2008 Forfatter Skrevet Januar 29, 2008 Bare så du vet. så endrer kjøremåten seg betraktlig etter turbomontering.. Er noe som skjer i hodet! Mer effekt+mer galskap=fortere død motor hehe, det skal jeg nok tro på ;P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå