Sweet_Protec Skrevet Januar 28, 2008 Skrevet Januar 28, 2008 Hei lurer på om noen her på forumet som har peiling på å senke en 325ix! Jeg har hørt at dette sliter veldig på bilen, og at å senke en ix blir å senke den dobbelte av en vanlig i bil. siden ix'en er så høy fra fabrikk. Hadde tenkt å senke min 60/40. Men hvis noen mener dette er galt så si ifra, siden jeg ikek vil drite meg ut med å senke den for mye, og få bare dyre kostnader ut av dette! Bilen min ser slik ut pr dags dato, og jeg synes den er helt feil senket, den er lavere bak enn foran! og dessuten er det nok ikke akkuratt nye støtdempere som sitter på bilen heller, de trenger å byttes uansett! Hva bør jeg kjøpe av senke sett?
Sweet_Protec Skrevet Januar 29, 2008 Forfatter Skrevet Januar 29, 2008 Vil nevne at dekkene og felgene som skal på den blir ikke de på bildet. men det blir, 205/R17/40 Hvis dette har noen betydning? Inpresset på felgene passer kjørte med disse felgene i slutten av sommeren!
a_hansen Skrevet Januar 30, 2008 Skrevet Januar 30, 2008 skjekka litt rundt på forumet for deg og 40mm er max senk man anbefaler på 325ix pga vinklinga på drivakslinger. sto også at det var viktig å senke likt hele veien rundt,men sto ikke hvorfor.
Balltre Skrevet Januar 31, 2008 Skrevet Januar 31, 2008 Bak kan du heve traversen ved å bruke vanlig E30 travers- og difforinger. Hjulvinklene vil da bli ca. som originalt.
Sweet_Protec Skrevet Februar 3, 2008 Forfatter Skrevet Februar 3, 2008 Okei tusen takk for opplysningene : ) da blir det nok 40/40 tenker jeg : ) siden det er ideelt : ) bare post flere ting er lykkelig for alt som kommer inn : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå