Sandersen Skrevet Januar 28, 2008 Skrevet Januar 28, 2008 Selger min e30 m3 warsteiner utgave som jeg har lakkert sølv istedenfor hvit, nesten ingen dekaler er tatt på pga mista interessen for dette. Men det er bare og klistre på! sterkaste elektro motoren (540?) el no. drifte dekk følger med, og med låst bakdiff + 4x4 er dette en skikkelig sladde bil! kjempe lett og sladde med, ligger sidelengs uten problemer både med og uten sladde dekk. Kun kjørt 3 ganger med den (3 oppladninger av batteriet mao) det som er bra med denne er at alt er ferdig montert, tut og kjør! er et PES og sette disse sammen selv, er ikke som en nitro bil, neida her skal vær minste utenkelige ting settes sammen og finjusteres, så det er et stort pluss. Alt følger med for og få dette en komplett bil (dekaler og frontlykter) ikke noe pes og sette dette på, bare ikke hatt tid eller lysta. kjøpte den beste ladern med og, 30min så er batteriet fulllada og det er bare å kjøre igjen. Ga vell i overkant av 3100.- for alt dette på xs modellhobby for ca 1 mnd sia. Andre er sky challanger mini helikoptere som kan krige mot hverandre. kjøpt samtidig med rc bilen brukt 3-4 ganger, kjøpte på brapris.no for 599.- Selger alt dette samlet for kun kr 2500.- men ser helst at det blir hentet evnt forhåndsbetaling. BILDER! en liten dårlig mobil film av bilen in action:
MGR Skrevet Januar 29, 2008 Skrevet Januar 29, 2008 540 er vel langt ifra den sterkeste motoren men:P skal ikke si noe mer jeg. men lykke til med salget.
Sandersen Skrevet Januar 29, 2008 Forfatter Skrevet Januar 29, 2008 veit ikke om det er den jeg, ivertfall det han sa til meg når jeg kjøpte den er ikke noe nitro bil eller.
Sandersen Skrevet Januar 29, 2008 Forfatter Skrevet Januar 29, 2008 dere får slenge inn et bud, men ingen skambud.
The_transporter Skrevet Januar 29, 2008 Skrevet Januar 29, 2008 du kunne jo maskert rutene når du lakkerte hehehe neida skal ikke plage tråden din.. men kan skrive under på at disse slædder få på noen dekk av abs plast og børsteløst motorsett så har du noe som går verst har selv en tt-01 R utgaven med e39 m5 karosseri
Sandersen Skrevet Januar 29, 2008 Forfatter Skrevet Januar 29, 2008 man lakkerer fra insiden og putter dekaler på utsiden. såeh, ikke gjort noe feil her
MGR Skrevet Januar 29, 2008 Skrevet Januar 29, 2008 man maskerer på indersiden også jo, bør i allefall det, best resultat. og en elektrobil kan du få til å gå nesten like bra som en nitrobil, spørs hvilke biler du sammenligner:P åssn har du låst bakdiffen? papir? tykkere olje? org låst diff?
Sandersen Skrevet Januar 29, 2008 Forfatter Skrevet Januar 29, 2008 best resultat? det er jo sorte dekaler man klistrer forran rutene fra utsiden, ser ikke gjennom dem. overhodet ingen vits. rodeco brukte jeg for å låse bakdiffen.
The_transporter Skrevet Januar 30, 2008 Skrevet Januar 30, 2008 du får jo med maskering til rutene for lakkering.. på min e30 m5 karosseri har jeg maskert rutene og lyktene og panser,tak og bagasje.. lakkerte så hele bilen lilla metallic,for så og lakkere panser tak og bagasje sort metallic dritfet så klistra jeg på lyktemerkene og har lyskit bak ser veldig realistisk ut
SondreLM Skrevet Januar 30, 2008 Skrevet Januar 30, 2008 Hei. Er det 1/10 bil dette? selger du skallet alene?
Sandersen Skrevet Januar 31, 2008 Forfatter Skrevet Januar 31, 2008 du får jo med maskering til rutene for lakkering..på min e30 m5 karosseri har jeg maskert rutene og lyktene og panser,tak og bagasje.. lakkerte så hele bilen lilla metallic,for så og lakkere panser tak og bagasje sort metallic dritfet så klistra jeg på lyktemerkene og har lyskit bak ser veldig realistisk ut mkaaay... fikk ikke med noe maskering jeg nei, skal lakkeres fra insiden sa han til meg, og det har jeg gjort. Vill jo bare se teit da vist man glemmer en bitteliten bit eller klistrer skeivt, ser du at det skimter igjennom, bedre at er sølv der så det ser ut som en del av bilen. sondre: 1/10 scala ja, jo du kan kjøpe kun skallet men vill koste deg like mye såeh hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå