hare4 Skrevet Januar 29, 2008 Skrevet Januar 29, 2008 Er det lik fanger forran og bak + sideskjørt på E36 sedan og coupe? Noen Som vet, tenker på M3 styling-sett fra Koed.. Takker for svar
Ad|oS Skrevet Januar 29, 2008 Skrevet Januar 29, 2008 Er akkurat den samme ja. Husk på mva og frakt når du bestiller fra Danmark
Rabies Skrevet Januar 29, 2008 Skrevet Januar 29, 2008 Er vel likt på alle unntatt at compact har annen bakfanger hvis ikke jeg tar helt feil..
Johnsen Skrevet Januar 29, 2008 Skrevet Januar 29, 2008 Nei, der mener jeg å må være enig med Stiann!?
BreitBau Skrevet Januar 29, 2008 Skrevet Januar 29, 2008 Lurer på om det er 1 cm meter forskjell og at det er konkludert med at det går? Skal ikke si det for sikkert men.. Er vel lik akselavstand på sedan og coupe? De er jo bygd på samme "ramme"?
stiann Skrevet Januar 29, 2008 Skrevet Januar 29, 2008 Lurer på om det er 1 cm meter forskjell og at det er konkludert med at det går? Skal ikke si det for sikkert men..Er vel lik akselavstand på sedan og coupe? De er jo bygd på samme "ramme"? men det er to dører på cupe og fire på sedan, der er skjert ut til dørhullet på sideskjørtene. derfor er de forskjellige
BreitBau Skrevet Januar 29, 2008 Skrevet Januar 29, 2008 Stemmer det.. Men det dekker du omtrent over med tec7/sikaflex om du legger en fin fuge utenpå.. Samme det..Om man MÅ så går det.. men om du ikke må så kjøp skikkelig.. alltid enklest det
Gjest Skrevet Januar 29, 2008 Skrevet Januar 29, 2008 Er du litt tålmodig får jeg inne mye spennende til E36 om en mnds tid...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå