vevinjo Skrevet Januar 29, 2008 Share Skrevet Januar 29, 2008 Har en e36 92 mod. Var å vaska den for en stund sia, og plutslig så stopper den. Jeg fikk trilla meg på plass. Prøver å få start på den noen dager senere, og da starter den igjen i ca 5min. Men nå er den helt død. har bytta plugger, fordeler, fordeler lokk og coil. Men null gnist på pluggen. Jeg frykter at det kan være hjernen som har fått vann på seg, men kan jo også være en liten bagatell. Noen her som har vært borti lignende?' Hilsen frustrert bmw eier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.E.H Skrevet Januar 29, 2008 Share Skrevet Januar 29, 2008 316?328? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vevinjo Skrevet Januar 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2008 Dette er en 318I. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Januar 30, 2008 Share Skrevet Januar 30, 2008 litt usikker, men gaar ikkje det en ledning fra fordeleren til noe utenom coilen?? isaafall sjekk denne, om den gaar i jord paa eit vis?? fekk ikkje start paa min pga dette... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vevinjo Skrevet Januar 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2008 da skal jeg sjekke opp det imorra. takk for tipset:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Januar 30, 2008 Share Skrevet Januar 30, 2008 heilt i orden du, om du ikkje har skiftet rotor samtidig kan du kanskje gjer dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå