Diesel power Skrevet Januar 29, 2008 Skrevet Januar 29, 2008 Er det mye pes/mulig å ettermontere Navi/TV/DVD fra 2001-2004 E39 i en 2000-pre-facelift E39??? (16/9skjermen) Jeg har den store HiFi pakken minus Navi fra før. Jeg ønsker ikke å montere den gamle Navi-skjermen, da denne er überstygg i mine øyne.
hakonbj Skrevet Januar 31, 2008 Skrevet Januar 31, 2008 Hei: Er fult mulig det. Men mye må gjøres, du må skru ut nesten hele interiøret på bilen. . . Er i gang med samme installasjon i min e39 97-modell. . Kan sende deg OEM instruksjoner på mail. Send meg en PM. Dette er dyrt! Nye orginale deler fra BMW vil vel koste opp mot 30' - Har skaffet alle deler for 9500kroner nå, noe brukt og noe nytt....
Johnny Bravo Skrevet Januar 31, 2008 Skrevet Januar 31, 2008 skjermer og navigasjonsenheter er det drøssevis av på ebay. til en helt annen pris enn hos bmw-forhandlere her hjemme. Bare et tips Jeg har heldigvi skjerm og navi, men kunne absolutt tenkt meg den brede skjermen
hakonbj Skrevet Januar 31, 2008 Skrevet Januar 31, 2008 Jeg kjøpte skjerm og MK4 navikomputeren for 6500 kroner inkl frakt fra naviandbmw på ebay. Han kan anbefales, sender kjapt og garrantert varer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå