tonyku Skrevet Januar 29, 2008 Share Skrevet Januar 29, 2008 hmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E34 ///M Skrevet Januar 30, 2008 Share Skrevet Januar 30, 2008 Den var jo billig Må nåkk ned i pris for å få solgt denne ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Januar 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2008 jah. tipper det Lurer på om jeg bare skal beholde den Langtidsprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E34 ///M Skrevet Januar 30, 2008 Share Skrevet Januar 30, 2008 Langtidsprosjekt er kjekt det. Så lenge man har tid,penger og ork Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Januar 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2008 Alt er vell der men mangler plass å skru. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E34 ///M Skrevet Januar 30, 2008 Share Skrevet Januar 30, 2008 Ja. Du sier noe der Mangler plass jeg også,prøver å få solgt e36`en til broderen min,men lite med interesse. Blir muligens åkerbil av den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet Februar 2, 2008 Share Skrevet Februar 2, 2008 Hehe, du er ikke redd for slossing uttafor hos deg med folk som vil ha den bilen a?? Denne hører vel egentlig hjemme på tulletråder`?!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Februar 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2008 Hehe, du er ikke redd for slossing uttafor hos deg med folk som vil ha den bilen a?? Denne hører vel egentlig hjemme på tulletråder`?!? Skal du være frekk kan du jo komme til jessheim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg