Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Er jo bare det mest nødvendige som følger med så bli jo en del dyrere hvis du skal ha det til å funke ordentlig...

Noen som har kjennskap til disse kompressorene?

Skrevet

Hvis du leser litt for du informasjon om det. Men står at det klarer maks å lade 9PSI noe som er rundt 0.5-0.6bar? Luftavkjølt er den også. så du slipper oljeslanger. Dette må også påvirke levetiden litt :roll:

Hva som trengs sånn ca.

Dyser: 3000kr og oppover.

Chip/sprut:3500kr og oppover

Mulig du trenger Ny bensinpumpe også? som er 1000kr+

Så om du må betale 10k for pressa må du ut med IHVERTFALL 7500kr ekstra :roll:

Skrevet

chip er veø strengt tatt ikke noe du trenger , for å få dette til å funke! må bare få solgt IS bilen min så hadde dette vært aktuelt ja :D

Skrevet

Hei du trenger ikke chip for å få de til å funger! å du trenger ikke Bensinpumpe. å dyser finner man billig hær på forumet :wink: kjøpte selv dyser hær å betalte 600kr for 6 stykk :) mulig du trenger en btr men de er me en liten en i settet å. så muli du klarer deg me de :wink:

Mvh Marius Løvseth

Skrevet

Ikke for å ødelegge. Men, jeg lurer på hvordan dere tenker når dere sier at det Chip/sprut ikke trengs? Hva slags dyser du får for 600kr er en annen ting..! BTR kreves ihvertfall. Syns det burde være full klarhet i det når det gjelder salg. Men jeg vil påstå at om dette skal sette på f.eks M50b20/25, og du lader 0.5. så trengs:Chip/sprut, BTR, Dyser. Vet ikke hvor mange HK den orginale holder.. men jeg ville ihvertfall byttet den.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...