Gå til innhold

Dugg i dashbordet.. opdt NÅ: Vann i min Pioneer AVIC X1R !!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et problem som oppstår av og til, det dugger inni dashbordet. Noen ganger så ille at det blir vansklig å lese av hastighet i dagslys..

Andre som har opplevd slikt, evt. har en løsning ?

Sliter forøvrig med en del dugg i resten av bilen også, litt vått på dørken bak høyre stolen. Men skal dette føre til dugg inni dashbordet også ? syns det blir litt drøyt.

takker for all hjelpen :)

Skrevet

du har antagelig en lekasje et sted i bilen. eller så er du og de som sitter på med deg, dårlig til å dunke av snøen på skoene før dere går inn i bilen. prøv det. kan hjelpe på en del:)

• 2 weeks later...
Skrevet

*HYYYYL*

Nå er det jammen meg VANN i cd-spilleren min, det er en pioneer avic x1r, og den var dyyr. Jeg skulle ta ut en cd, så kom den ut full av vanndråper :shock: WTF! greit bilen har fuktproblemer meen.. :(

Dekker garrantien på slike produkter fuktskade ?

Skrevet

Når bilen min har stått ute i regnvær så ser det nesten ut som om noen har hatt seg inne i bilen min :/ taklukedreneringene mine er helt tette tror jeg, ihvertfall er det klissvått under baksetet, hele gulvet og i taket :( har lyst til å få orden på det snart. Den forrige eieren har jo også vært så smart at han har tettet igjen det ene dreneringhullet under takluka igjen med silikon O_o

Skrevet
Når bilen min har stått ute i regnvær så ser det nesten ut som om noen har hatt seg inne i bilen min :/ taklukedreneringene mine er helt tette tror jeg, ihvertfall er det klissvått under baksetet, hele gulvet og i taket :( har lyst til å få orden på det snart. Den forrige eieren har jo også vært så smart at han har tettet igjen det ene dreneringhullet under takluka igjen med silikon O_o

aww man silikon i dreneringshullet faktisk.. :?

Men disse dreneringshullene hvor er de ?

Har hørt noe om de jekkepunktene men er det andre steder også ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...