-Sammy Skrevet Januar 29, 2008 Skrevet Januar 29, 2008 Har et problem som oppstår av og til, det dugger inni dashbordet. Noen ganger så ille at det blir vansklig å lese av hastighet i dagslys.. Andre som har opplevd slikt, evt. har en løsning ? Sliter forøvrig med en del dugg i resten av bilen også, litt vått på dørken bak høyre stolen. Men skal dette føre til dugg inni dashbordet også ? syns det blir litt drøyt. takker for all hjelpen
-Anders- Skrevet Januar 29, 2008 Skrevet Januar 29, 2008 Har du prøvd å skru ut speedometeret og sjekke rundt/bak?
MGR Skrevet Januar 29, 2008 Skrevet Januar 29, 2008 du har antagelig en lekasje et sted i bilen. eller så er du og de som sitter på med deg, dårlig til å dunke av snøen på skoene før dere går inn i bilen. prøv det. kan hjelpe på en del:)
-Sammy Skrevet Februar 12, 2008 Forfatter Skrevet Februar 12, 2008 *HYYYYL* Nå er det jammen meg VANN i cd-spilleren min, det er en pioneer avic x1r, og den var dyyr. Jeg skulle ta ut en cd, så kom den ut full av vanndråper WTF! greit bilen har fuktproblemer meen.. Dekker garrantien på slike produkter fuktskade ?
conan Skrevet Februar 12, 2008 Skrevet Februar 12, 2008 Kan være kondens på cd plata da, hvis det ikke renner vann ut av spilleren. Store tempr foskjeller der inne
osjaavik Skrevet Februar 12, 2008 Skrevet Februar 12, 2008 Når bilen min har stått ute i regnvær så ser det nesten ut som om noen har hatt seg inne i bilen min :/ taklukedreneringene mine er helt tette tror jeg, ihvertfall er det klissvått under baksetet, hele gulvet og i taket har lyst til å få orden på det snart. Den forrige eieren har jo også vært så smart at han har tettet igjen det ene dreneringhullet under takluka igjen med silikon O_o
-Sammy Skrevet Februar 17, 2008 Forfatter Skrevet Februar 17, 2008 Når bilen min har stått ute i regnvær så ser det nesten ut som om noen har hatt seg inne i bilen min :/ taklukedreneringene mine er helt tette tror jeg, ihvertfall er det klissvått under baksetet, hele gulvet og i taket har lyst til å få orden på det snart. Den forrige eieren har jo også vært så smart at han har tettet igjen det ene dreneringhullet under takluka igjen med silikon O_o aww man silikon i dreneringshullet faktisk.. Men disse dreneringshullene hvor er de ? Har hørt noe om de jekkepunktene men er det andre steder også ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå