octane Skrevet Januar 29, 2008 Share Skrevet Januar 29, 2008 Hei, sliter med ett elektrisk problem på min 325. Denne her virker ikke som den skal: Eneste som virker på den er viftehastigheten. Resten virker ikke... så jeg får f.eks ikke skrudd på varmetrådene i bakruta, eller brukt a/c. Ikke noe lys i noen av knappene. Men den får spenning inn, fordi den lille vifta bakpå starter.. (den som suger inn luft fra fronten på panelet, for å måle temp). Fant en brukt tilsvarende på ebay, men problemet er akkurat som før... Noen råd om hva jeg bør gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
octane Skrevet Januar 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2008 Kom igjen... må vel være noen bmw eksperter her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Januar 30, 2008 Share Skrevet Januar 30, 2008 det høres ut som en sikring eller et rele, sjekk sikringsboksen din og sjekk om det er et rele til f.eks A/C og varmetråder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
octane Skrevet Januar 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2008 det høres ut som en sikring eller et rele, sjekk sikringsboksen din og sjekk om det er et rele til f.eks A/C og varmetråder Takk for tips.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå