kai Skrevet Januar 29, 2008 Skrevet Januar 29, 2008 jeg kjøpte en 320 i 85 mod e 30 i dag som ikke drar så godt som den skall ( dårlig aks ) den vart sånn etter at han jeg kjøpte av byttet reg reim. jeg har sjekka tenninga, å den trur jeg er rett. plugg nr 1 var litt hvit. noen som vet va som kan være feil??
|Ole| Skrevet Januar 30, 2008 Skrevet Januar 30, 2008 han som har skifta register reima har sikkert satt den eit hakk feil, da blir tenninga feil...dette bor du fikse saa fort som mulig, topp pkn mi rauk pga dette...
|Ole| Skrevet Januar 30, 2008 Skrevet Januar 30, 2008 eller att plugg nr 1 eira litt saa den ikkje faar tent skikkeli...er det rar lyd av motoren?? gaar den paa alle sylinderene??
kai Skrevet Januar 30, 2008 Forfatter Skrevet Januar 30, 2008 er litt rar lyd ja, vet ikke koss jeg skall forklare lyden jeg, litt sånn små puttring
|Ole| Skrevet Januar 30, 2008 Skrevet Januar 30, 2008 saann smaa smelling?? da er det nokk eit hakk feil paa registeret, dette maa du fikse...grunnen til dette er att det blir feil tenning, dette skjedde med min og, da smalt til slutt fremste potta mi + att fordeleren rauk og til slutt small topp pkn...
kai Skrevet Januar 31, 2008 Forfatter Skrevet Januar 31, 2008 d smeller ikke nei, d er bare litt sånn puttre lyd. går ikke helt rent heller. den går dårligere en diesel biln min nå, å d er 1,9 liter med 70 hk
|Ole| Skrevet Januar 31, 2008 Skrevet Januar 31, 2008 faa nokken til aa sjekke tenninga om registeret staar feil...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå