vildrin Skrevet Januar 29, 2008 Skrevet Januar 29, 2008 ja som det står over. mer info på FINN-kode: 12331765 ring meg eller send meg mld
Dirty Skrevet Januar 30, 2008 Skrevet Januar 30, 2008 flasha min xbox 360 igår! holder på å laste ned spill. men tar jo sintid. har du alle disse spillene på pcn ? kan jeg sende deg en eksterndisk så legger du de over ? sorry ot. vis ikke pris på alle de uorginale spillene.
vildrin Skrevet Januar 30, 2008 Forfatter Skrevet Januar 30, 2008 selger ikke utenom. da dette er strengt forbudt. men vist jeg ike får solgt xboxnen så skal du få kjøpe spillene
Dirty Skrevet Januar 31, 2008 Skrevet Januar 31, 2008 selger ikke utenom. da dette er strengt forbudt. men vist jeg ike får solgt xboxnen så skal du få kjøpe spillene Er ikke også strengt forbudt å selge de med xboxen. burde i teorien ikke skrive at det er med brentespill men sjangesene er jo små får å bli tatt men ta kontakt vis du får solgt xn hva hadde du tenkt deg for spilla? vis du får solgt xboxen
vildrin Skrevet Januar 31, 2008 Forfatter Skrevet Januar 31, 2008 er egentlig ulovlig med modda xbox i det hele tatt. finn.no krevde at jeg skrev orginale xbox spill istede for uorginale. vi tar resten privat. msn adressen min er danhanse@broadpark.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå