Turok Skrevet Januar 29, 2008 Skrevet Januar 29, 2008 Hører noe sykt me skvulping av vann når jeg bremser og kjører (høres ut som det ligger i en kanal nede langs døren... noen ide om hvordan man får man ut dette vannet? bilen er en Bmw e36 Coupe
Steffan C Skrevet Januar 29, 2008 Skrevet Januar 29, 2008 Har du soltak? Mener at noen biler har drenering fra soltak og "gjennom" kanal.
Turok Skrevet Januar 29, 2008 Forfatter Skrevet Januar 29, 2008 Har du soltak? Mener at noen biler har drenering fra soltak og "gjennom" kanal. Yupp, har soltak, men hvordan få dette vannet ut?
Steffan C Skrevet Januar 29, 2008 Skrevet Januar 29, 2008 Har aldri selv eid en bil med soltak . Så kunskapen er ikke stor, men verdt et forsøk å sjekke dreneringen .
aloebiz.net Skrevet Januar 30, 2008 Skrevet Januar 30, 2008 Prøv å ta av den plastgreia som du setter jekken inni ved jekkpunktet foran.. skal være å bare dra den av.. se om det renner masse vann ut da! EDIT: Jeg var fus findus!
Pelton Skrevet Januar 30, 2008 Skrevet Januar 30, 2008 Ta ut gummiputene fra jekkfestene;) De som er under kanalene ja.
Pelton Skrevet Januar 30, 2008 Skrevet Januar 30, 2008 Prøv å ta av den plastgreia som du setter jekken inni ved jekkpunktet foran.. skal være å bare dra den av.. se om det renner masse vann ut da!EDIT: Jeg var fus findus! Hehe
Pinky Skrevet Januar 30, 2008 Skrevet Januar 30, 2008 Nøyaktig hvor er det vannet skal renne ut hvis det er soltak ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå