Eaglehrt Skrevet Januar 29, 2008 Share Skrevet Januar 29, 2008 Hey, har prøvd å søke litt rundt, men fant ingen samletråd. Så, noen som har bilder av fete e30 touringer? Eller noen som har hatt touring før og har noen hint og tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Januar 29, 2008 Share Skrevet Januar 29, 2008 Bilder på Google Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveioen Skrevet Januar 29, 2008 Share Skrevet Januar 29, 2008 http://www.youtube.com/watch?v=ctM0WIs8eBU Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Januar 31, 2008 Share Skrevet Januar 31, 2008 Om du liker litt plast Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eaglehrt Skrevet Januar 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2008 se her ja, veldig pen og gjennomført touring. akkurat den mengden plast er fint, litt mye bak kanskje, men ble pent på den bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HungerForE30 Skrevet Januar 31, 2008 Share Skrevet Januar 31, 2008 Flere bilder av samme bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveioen Skrevet Januar 31, 2008 Share Skrevet Januar 31, 2008 Kanskje litt OT, men noen som vet hvor mye denne bilen er senket forran? Har 9x16 fremme på min og, men synest den er allt for høy. Denne såg perfekt senka ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Januar 31, 2008 Share Skrevet Januar 31, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Februar 1, 2008 Share Skrevet Februar 1, 2008 Kanskje litt OT, men noen som vet hvor mye denne bilen er senket forran? Har 9x16 fremme på min og, men synest den er allt for høy. Denne såg perfekt senka ut! Det er min gammle bil, så det kan jeg svare på. Den er ca 6cm senket fram og 7cm bak. (Coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Februar 1, 2008 Share Skrevet Februar 1, 2008 Sort bil med M-tech II-styling, fine 17" og 60/40 senking tror jeg er den perfekte touringen, i mine øyne. Noe som bildet i posten over. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå