Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag døde radioen. Satt og ventet på en person og skulle høre på radio uten å skru på bilen. Satt på tenningen og skjermen gikk på, BMW logoen dukket opp og den skrudde seg av. Skrudde da av og på tenningen igjen uten å starte bilen, men da fikk jeg ikke slått på radioen. Lot det være for da og tenkte kanskje det reparerte seg selv til jeg var tilbake :roll:

Kom tilbake 1 time senere og startet bilen for å kjøre, fungerte fortsatt ikke. Får ikke sat på cd/radio/kassett..har trykket på alt av knapper på venstre siden av navi'n men det fungerer dårlig..virker som hele den siden er død, men det er lys der.

Dro til Stenshagen og de sjekket sikringer osv, alt var ok der..satt opp time 2 uker frem i tid, men er stusselig å kjøre uten radio, lurer derfor på om noen har vært borti det samme ?

Er en 2004 320 dat, importert fra Tyskland.

Skrevet

De ville ikke trekke ut sikringene i fare for å få feilkoder i ECU, hvilken betydning disse feilkoder har i det store og hele er meg uvisst...Og et annet verksted foreslo at de kanskje måtte bytte radioenheten...

men...

Jeg surfet innom x5world.com og leste litt der, en av de som hadde hatt et lignende problem hadde mistet strømmen på sin bil, og når han fikk på strøm igjen funket det. Er vel noe slikt at bilen blir reset'et når strømmen er borte i noen minutter. Koplet av batteriet og satt det på etter en stund, funket med en gang ! :D Men synes det er rart at ingen av de 2 BMW mek som så på bilen foreslo dette.

Takk for svar ! Heldigvis ordnet det seg, for nå :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...