Kurtemann Skrevet Januar 30, 2008 Share Skrevet Januar 30, 2008 Det lyser pærebrudd på 2 lamper bak i dashbordet. Regner med at det er skiltlyset mitt siden jeg ikke finner feil på noen av de andre lampene bak. Bytta pærer på skiltlysene uten at det hjalp noe. Lurer derfor på om noen kan si meg hvilken sikring som er til disse? Sikringsoversikten mangler i min bil, så jeg aner ikke hvor jeg skal starte. Takker for alle svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ramsen Skrevet Januar 30, 2008 Share Skrevet Januar 30, 2008 hei.. har en e-46 eg også.. men eg meiner på at det ikkje lyste pærebrudd på kjøre computeren på min bil, når det eine skiltlyset var gåent... men er ikkje heldt sikkert.. kan vere ein feil i systemet på bilen din da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kurtemann Skrevet Januar 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2008 Det er mye mulig jeg har feil i systemet.. Noen som har erfaring med dette? Hva det evt kan være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ramsen Skrevet Januar 30, 2008 Share Skrevet Januar 30, 2008 Det er mye mulig jeg har feil i systemet.. Noen som har erfaring med dette? Hva det evt kan være? Har du sett etter om alle blinklysa, bremselysa, kjørelysa og skiltlysa bak fungera da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kurtemann Skrevet Januar 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2008 Det har jeg gjort.. Som sagt, skiltlys virker ikke.. pærene er nye, finner ikke sikring.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnus28 Skrevet Februar 2, 2008 Share Skrevet Februar 2, 2008 Sikkert ledningsbrudd i overgangen mellom luke og bil. Mener de har felles sikring med baklysene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå