Tom-Erik ///M5 Skrevet Januar 30, 2008 Skrevet Januar 30, 2008 Har nå lest at mange steder i lande møtes folk for små treff i helgene og uke dager.. Er det ingen i hedmark som møtes til sånne treff Er ikke akkurt den rette årstiden for treff nå som det er kaldt, Mange har bilene sine på vinterlagring.. Men ser det er stor intr for det andre steder i landet.. Er det liten intresse for det i dettte område som gjør det kansje??
oddis Skrevet Januar 30, 2008 Skrevet Januar 30, 2008 Vi har jo hatt treff i Gjøvik i mange måneder. Greit nok at det ligger i Oppland, men det er samme geografien. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=54719&start=0
Tom-Erik ///M5 Skrevet Januar 30, 2008 Forfatter Skrevet Januar 30, 2008 Har lest at dere har det for en stund siden. Men har ikke hørt no mer om det... tar meg ca 45min og kjøre dit så det er ikke no problem..
mAZE Skrevet Januar 30, 2008 Skrevet Januar 30, 2008 Vil tro det sikkert ikke blir noe på oss herover før til sommer'n igjen kanskje?
Warsteiner Skrevet Januar 30, 2008 Skrevet Januar 30, 2008 Hei. Det har sikkert ikke skadet noen og ha et lite bmw-treff?? Jeg har lest i (Fahrfreude) og det er ingen treff i Hedmark og oppland hvorfor ikke????????????????
mAZE Skrevet Januar 30, 2008 Skrevet Januar 30, 2008 BMWCCN Hed/Opp er vel så og si borte tror jeg. Har ikke vært noe ordentlig treff på fler år. Så Bimmers Hed/opp har tatt over der. Men jeg orker ikke ordne noe treff før til sommer'n. Men er det noen som tar å ordner ett, kommer jeg nok sikkert en tur.
Tom-Erik ///M5 Skrevet Januar 30, 2008 Forfatter Skrevet Januar 30, 2008 Hadde vært moro med et lite treff... Men er det mange som er intr i og møte opp på det vis man prøver og ordne no??. Siden til Bmwccn avdeling hedmark/oppland ligger jo nede så det virker som det er helt døtt..
Warsteiner Skrevet Januar 30, 2008 Skrevet Januar 30, 2008 ja det er jo masse BMWer på gjøvik isåfall, men hvor kunne treffet funnet sted????? Biri mitt i mellom himmel og helvete hehe hvilken m5 er det du har????
mAZE Skrevet Januar 30, 2008 Skrevet Januar 30, 2008 Ett treff innendørs er ihvertfall muligens å foretrekke nå.. Om en ikke skulle være så heldig å få det på en god og varm dag som det har vært i det siste.
Tom-Erik ///M5 Skrevet Januar 31, 2008 Forfatter Skrevet Januar 31, 2008 Det er ikke den rette årstiden desvære.. Det kan fort komme mye snø ennå. Regner med at det ikke er så mange som gidder og reise vis det snør. Så et treff innen hadde vært det beste nå.. Noen som har no forslag til hvor det kan bli innendørs??
Haug Skrevet Februar 18, 2008 Skrevet Februar 18, 2008 Skulle da vært mulig å fått til treff på Hamar. Er jo en hel haug med Bmw'r her også. Jeg er ihvertfall med på treff så lenge snøen er borte
Maxxsonics Skrevet Februar 18, 2008 Skrevet Februar 18, 2008 huff, nå har jeg vært lite aktiv på bimmers i det siste gitt! var egentlig veldig bra oppmøte på treffene vi arrangerte i sommer! hadde ikke vært dumt med ett treff igjen, men ekke akkuratt riktige tidspunktet! men etter påske må vi få til ett skikkelig treff igjen! vi må gjøre alvor av grillingen snart mAZE !!!
Dr_S Skrevet Februar 19, 2008 Skrevet Februar 19, 2008 Hed-Opp folka må skjerpe seg Er det ingen som gidder å drive en lokalavdeling lenger der oppe?
mAZE Skrevet Februar 19, 2008 Skrevet Februar 19, 2008 Grillinga må vi få til når sommern kommer.. Treff skal vi få til så snart varmen kommer tilbake, jeg gidder ikke stå ute å fryse i 5min for så å dra igjen.
Maxxsonics Skrevet Februar 19, 2008 Skrevet Februar 19, 2008 de siste treffene vi hadde i høst ble det stort sett mørkt og kaldt at folk ikke orket å stå ute å fryse! så utpå sommer'n så håper jeg på vi får til anna vær uke treff igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå