mAZE Skrevet Mars 8, 2008 Skrevet Mars 8, 2008 Ja, muligens. Får se hva jeg kommer frem til og om det evt blir rett pris.
Stramvaier Skrevet Mars 8, 2008 Skrevet Mars 8, 2008 ja da har du ikke hatt den lenge nei. hehe. hva skal du kjøpe det a? E46 M3?? hehe
Stramvaier Skrevet Mars 8, 2008 Skrevet Mars 8, 2008 da beklager men må flytte sammen komsten til Tirsdag 11-03 kl 19 på Mc Donald Gjøvik. håper dette passer også for dere som hadde tenk å komme. og jeg beklager så mye
mAZE Skrevet Mars 9, 2008 Skrevet Mars 9, 2008 Passer bedre for meg ihvertfall. Hva jeg skal ha igjen ja, nei si det. Ingenting tenker jeg. Bytte ut Skoda'n med en bedre pickup kanskje.. Evt nyere 3-serie eller noe. Vet rett og slett ikke. Skal sette opp garasje og fikse huset litt mer, så får se hva pengene strekker til.
Warsteiner Skrevet Mars 9, 2008 Skrevet Mars 9, 2008 Hei. Jeg kommer jeg og til Mc Donald Gjøvik. Men hvordan vet jeg hvem dere er??? Mvh Even
Stramvaier Skrevet Mars 9, 2008 Skrevet Mars 9, 2008 det var et godt spørsmål event. jeg kan ta på meg bmw jakka mi hvertfall så er det hvertfall mulig å se hvem jeg er og hvor vi sitter. hehe
mAZE Skrevet Mars 9, 2008 Skrevet Mars 9, 2008 Og du/dere hører meg. Jeg er den som lager mest bråk inne på Mac'ern evt. Bra du tar i ett tak for det første treffet her Stramvaier. Jeg skal få laget en ny treff tråd nå etterpå, så kan vi fortsette å skrive inn treffene våres der etterhvert kanskje? Ettersom den forrige begynte å bli såpass lang, er det jo greit å starte på en ny en i 2008. Fikser en tråd etterpå, evt etter treffet på tirsdag, så forholder vi oss til denne inntil videre. Kanskje like greit det.
Stramvaier Skrevet Mars 9, 2008 Skrevet Mars 9, 2008 det høres bra ut Maze. Da tar vi denne frem til treffe tirsdag så vet alle hvor de skal lese så lager vi en ny etter treffe da ja. høres flott ut
Stramvaier Skrevet Mars 11, 2008 Skrevet Mars 11, 2008 Da er det klart for minitreff på mc donald på gjøvik i dag kl 19. jeg og bjornar møter hvertfall opp. regner med Maze kommer også. så dere får ta turen dere andre også
mAZE Skrevet Mars 11, 2008 Skrevet Mars 11, 2008 Ble det kl 1900 nå ja? Hadde lagt planer etter 1930 jeg, men går vel ann å flytte de en 30minutters tid ja.
Maxxsonics Skrevet Mars 11, 2008 Skrevet Mars 11, 2008 je pleier da som regel å møte opp på dessa treffene jeg men, idag gidd jeg rett og slett ikke, jævla møkka vær.. fysj og fy..!! nei... venter på litt varmere vær fortsatt jeg gitt!
Stramvaier Skrevet Mars 11, 2008 Skrevet Mars 11, 2008 je pleier da som regel å møte opp på dessa treffene jeg men, idag gidd jeg rett og slett ikke, jævla møkka vær.. fysj og fy..!! nei... venter på litt varmere vær fortsatt jeg gitt! det er ikke dårlig vær inne på mc donald da, tror det ikke regner der. hehe ja Blir 19,00 maze. så du må nok forskyve avtalen litt. hehe
mAZE Skrevet Mars 11, 2008 Skrevet Mars 11, 2008 Nei nei nei og atter nei. Og så det første "treffet" a gitt. Jeg kan ikke komme...... Pokker. Det har oppstått en situasjon, så jeg må dessverre melde avbud. Typisk..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå