Bmweee Skrevet Januar 30, 2008 Skrevet Januar 30, 2008 En e34 530i Vil den gå igjennom ei eu godkjenning med 745i motor?? Er skilt på bilen og alt..visst vi går ut i fra at alt på bilen ellers er bra.
Stramvaier Skrevet Januar 30, 2008 Skrevet Januar 30, 2008 det skal vel egentlig en del til for at det skal gå. da må du få tak i noen som ser veldig gjennom fingrende. for alt må egentlig være godkjent av biltilsynet skal de som tar eu godkjenning din godta da. men med litt flaks og at du møter på riktig fyr så kan du jo være heldig
Sir Hofstad Skrevet Januar 30, 2008 Skrevet Januar 30, 2008 Har egentlig bare å sjekke batteri under panser, hvis det er plassert der, at det sitter fast. Avgass og annet i orden ville jeg kjørt den på et "vanlig" verksted, og satset på at det ikke er et bimmersmedlem som tar kontroll. PKK handler primært om å sjekke funksjoner på utstyret bilen har, og da med spesielt blikk på sikkerhet. vet ikke om jeg hadde anmerket motorbytte, hvis jeg så at bilen var skikkelig bygget, med bremser, oppheng osv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå