Nylund Skrevet Januar 30, 2008 Skrevet Januar 30, 2008 har problemer med og få justert lysa på min bmw e36 touring,har kjøpt angel eyes lykter i fra gs bildeler (ikkje hella sine). problemet er at når eg justerer kjørelysa,så virker det så langlysa følger med samtidig,d.v.s langlysa blir justert på likt,så når eg setter på langlysa,så blir det liksom ingen forskjell i fra hovedlysa,bare litt hvitere..noen som har samme problem..?? og eventuelt tips til og få orden på det! takker for svar:)
The StigMeister Skrevet Januar 30, 2008 Skrevet Januar 30, 2008 Har AKKURAT samme problemet! jævla møkk!!
Nylund Skrevet Januar 30, 2008 Forfatter Skrevet Januar 30, 2008 Har AKKURAT samme problemet! jævla møkk!! hehe ,du har det ja,du veit heller ikkje hvordan det kan ordnest??
The StigMeister Skrevet Januar 30, 2008 Skrevet Januar 30, 2008 Nei har ingen aning. Vurdere å gå inn i lykta å vri heile dritn slik at de lyser mere opp
Nylund Skrevet Januar 30, 2008 Forfatter Skrevet Januar 30, 2008 hmm,ja..kan jo nesten virke som det er eneste mulighet,trur eg skal ringe til GS i morgen og hørre om dem veit det..
Ballder Skrevet Januar 30, 2008 Skrevet Januar 30, 2008 Det er en av bakdelene med og kjøpe billig vettu. Er nok ikke mulig og justere fjern/nær uavhengig av hverandre på dem.
///Mysild Skrevet Januar 30, 2008 Skrevet Januar 30, 2008 på de ogrinale lyktene går det ann å skru på to umbrakoer bak på lykta... den en justerer begge, men den andre juster kun fjernlysene (hovedsaklig) hvis ike får du jo bare kjøre med lave lys
Nylund Skrevet Januar 31, 2008 Forfatter Skrevet Januar 31, 2008 Det er en av bakdelene med og kjøpe billig vettu. Er nok ikke mulig og justere fjern/nær uavhengig av hverandre på dem. det er det ja,var vel nesten det eg regnet med,synest det ble litt for mye og bruke 7-8000kr på nye angel eyes lykter til e-36en,derfor det ble di billige,men skulle jo tro at det gikk an og justere lyktene hver for seg fordi..har hatt ettermonterte angel eyes lykter før,som det kunne justeres på,til honda da vel og merke..
Ballder Skrevet Januar 31, 2008 Skrevet Januar 31, 2008 Kjøpe billige lykter til e36 for et par år siden, tror det var FK eller noe, men dem var ikke mulig og få justert skikkelig. Fullt lyset ble der det ble når nærlys var justert.
///Mysild Skrevet Januar 31, 2008 Skrevet Januar 31, 2008 det er sånn de sier på pkk også... nærlyset må være justert, men fjernlys driter de i ettersom jeg har forstått det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå