badsha Skrevet Januar 30, 2008 Skrevet Januar 30, 2008 føler noen ganger ganger selv om jeg gasser litt eller fullt så drar den like dårlig, og noien ganger er den mye raskere på turtallet, hva kan det komme av, føler liksom om motoren lukker seg uten at den fusker eller noe, føler bare at dra krafdten blir borte, hva kan være galt?
badsha Skrevet Januar 30, 2008 Forfatter Skrevet Januar 30, 2008 nope er ikek clutchen det vet jeg veldig godt:) , men takk for tipset:)
BreitBau Skrevet Januar 30, 2008 Skrevet Januar 30, 2008 Kan være så enkelt som vrmluft kontra kaldluft..
badsha Skrevet Januar 31, 2008 Forfatter Skrevet Januar 31, 2008 ja det er når bilen blir varm, ja, men hva kan jeg gjøre for at jeg skal unngå å dra inn varm luft framfor kald???
Monty Skrevet Januar 31, 2008 Skrevet Januar 31, 2008 Burde vel ikke komme av varm luft med lukket org. luftfilter. Med mindre du har åpent filter uten noen slags skjerming fra varme?
AC Schnitzer Skrevet Januar 31, 2008 Skrevet Januar 31, 2008 Tror Teddysen mente kald og varm luft, altså utetemp?
Luftwaffel Skrevet Februar 1, 2008 Skrevet Februar 1, 2008 Kunne kansje minne om bensintrykksproblemer? Tett filter eller knekk på slangen noe sted.. Evnt, tull med trykkregulatoren.. But hey, i'm no mechanic.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå