Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

fykct7qghgj839vz96w9.jpg

Jeg har nettopp kjøpt meg en BMW E36 Sedan og jeg motstår ikke fristelsen til å piffe den opp litt. Så for ca 20 dager siden bestilte jeg detta:

BMW E36 Sedan "Infinity 2" Vinge m/bremeslys 4333,-

link: http://www.czt.no/catalog/product_info. ... ts_id=1513

BMW E36 Sedan Bakrutespoiler 999,-

link: http://www.czt.no/catalog/product_info. ... cts_id=488

Men jeg lurer på om det er noen som har delene brukt, og er interissert og selge meg dem? Eller om noen eventuelt veit om noen bedre sider der hvor man får dette billigere, og raskere levert.

Takker for svar på forhånd! :)

Skrevet

Etter min mening har du brukt pengene litt feil for å "piffe" opp bilen. Ny front og senking vil hjelp mer tror jeg. Men nok om det...

Etter det jeg har forstått har du jo bestilt delene, så litt sent å angre seg nå. Eller har du fremdeles mulighet til å si at du ikke vil ha delene?!?

Legg ut en tråd i "Ønskes kjøpt", så skal du nok se at det er noen med deler. Evnt kan du kikke på gsbildeler/bsbildeler/schmiedmann/koed.

Har forresten en bakrutesenker til E36 sedan dersom du vil ha :wink: PM dersom du er interessert

Skrevet

Delene står som ubehandlet helt til dem får dem på lager, kan avbestille før dem sender delene ut til meg. Så om det er noen som har delene brukt til en bedre pris så avbestiller jeg bare :-)

Ja du har kanskje rett i det, om at jeg starter å style feil, men skal ha en frontfanger etterhvert også :)

Skrevet

Syntes liksom vingen gjør bilen så mye, jeg blir lett gjenkjennelig i gata. Det er digg ;) liker det.. Men ser sikkert ikke helt bra ut, før jeg er ferdig med å style.. :)

Skrevet

En litt mer diskrè vinge hadde nok heller ikke gjort noe :wink: Tror "inthe" her på forumet selger M3GT-vinger til en grei pris. Lurer på om det var rundt 3tusen for dem. Er bare kopi, men ser jo bra ut uansett. Etter min mening passer den bedre på en bil enn Infinity 2 vingen som gjør bilen om til en handlevogn :lol:

Skrevet

har en e46 look m3 fanger ,. som vil passe bra til den vingen din. send pm. du skal få en pris du ikke kan si nei til ;) hehe

Skrevet
En litt mer diskrè vinge hadde nok heller ikke gjort noe :wink: Tror "inthe" her på forumet selger M3GT-vinger til en grei pris. Lurer på om det var rundt 3tusen for dem. Er bare kopi, men ser jo bra ut uansett. Etter min mening passer den bedre på en bil enn Infinity 2 vingen som gjør bilen om til en handlevogn :lol:

jeg å Inthe som selge, ;) koster 2 tusen :wink:

Skrevet

jeg å Inthe som selge, ;) koster 2 tusen :wink:

Har du pix der den er påmontert bil ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...