ole anders Skrevet Januar 30, 2008 Skrevet Januar 30, 2008 Fikk idag en kjørecomp av en kamerat . Denne har sittet i en 91 mod 325 e36. Lurte på om det er mye jobb for å få denne inn i bilen min en 320 93 mod e36. Sitter ikke noe sånt i bilen min fra før . ligger det ledninger til denne klart ? Eller må dette legges opp
vetu03 Skrevet Januar 30, 2008 Skrevet Januar 30, 2008 Det kan hende det ligger ledninger klart, er noen som har vært helldig med det faktisk;) Hvis ikke har du en del jobb forann deg;) Nå hvet ikke jeg hvilken kjøre computer dette er om det er den største eller minste. Men den minste er jo vesentlig mindre jobb å legge opp kabler til. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=64331&highlight=
BreitBau Skrevet Januar 30, 2008 Skrevet Januar 30, 2008 Drit i det.. Har egentlig ingeting for seg, med mindre du er en sånn en som aldri peiler olje, aldri sjekker kjølevæske, og er hypernøye på at alle pærene på bilen fungerer.. Jeg syns det var både fancy og viktig før.. nå driter jeg egentlig i hele greia.. Jeg peiler olje ved hver bensinfylling.. Og den sier ikke fra på kjølevæska før det er for seint likkavel.. Spylevæske sensoren er jo grei å ha om du kjører på saltede veier, men jeg MÅ ikke ha den.. Klokka og dato har jeg på mobilen, og lysa tar jeg når jeg ser det.. men det er helt klart finere enn å ha 2 hyller i konsollen der.. Men jeg gidder nok ikke ha den der når jeg setter inn skjerm.. Syns ikke den har så mye for seg når du ikke har originalt anlegg og klima.. Blir liksom ikke noe helhet, og syns ikke det er noenting spesielt med å ha en computer fra 1991 i konsollen der..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå