MkL Skrevet Januar 30, 2008 Skrevet Januar 30, 2008 Selger min kicker nå , pga lyst på litt mindre bass i bilen. Det er en veldig fin basser for folk som vil ha ordntlig trøkk i bilen. jeg syns den trøkker noe veldig. Send en pm vis du er intressert Mvh Marius
A.Teserud Skrevet Januar 31, 2008 Skrevet Januar 31, 2008 jasså ja:P skal du selge grom kassa? kommer nok til å savne alle turene i v40 og shaka øl. det er vel brothers from diffrent mothers venne pris på denne går jeg ut i fra?
A.Teserud Skrevet Januar 31, 2008 Skrevet Januar 31, 2008 kan svare for han;) er 3000 for bare kassa og elementene;) tror han solgte alt for 5000K for rette meg opp om jeg tar feil marius:P
Hankook Skrevet Januar 31, 2008 Skrevet Januar 31, 2008 Den kassa med elemeter koster jo ikke mer ny på bilradiospesialisten, kjøpte min der for ca 1år siden og betalte 2995. Litt feil og selge så dyrt når den er brukt da!
MkL Skrevet Januar 31, 2008 Forfatter Skrevet Januar 31, 2008 3400 ligger den på der jeg kjøpte den, jeg har ikke brukt den så lenge egentlig så vis noen vil ha den for den prisen sier dem vell i fra elrs får jeg bare ha den =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå