Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

må desverre kvitte meg med prosjektet mitt da jeg egentligt ikke har noe tid eller penger til å få gjort det som bør gjøres, så jeg selger den i deler.

motoren er kjørt siiirrrkkkaaa 230K mener jeg og kansje topp pakningen bør byttes på men før jeg parkerte den så kjørte jeg fra stavanger til mo i rana og tilbake igjen uten noen særlige problemer.. men kan være vanskelig til tider å starta når den har stått en stund.. ifølge forrige eier skal toppen være overhalt så ventil tikking er det ikke mer en normalt av:P hehe... toppen er og porta motoren er chippa... 5 trinns manuell kasse, ifølge forrige eier skal den og være forsterka eller noe.. kjennes vertfall tight å fin ut, men tror den og skulle hatt et simmering bytte.. sperrediffen er demontert men den så også ganske fin ut innvendigt, har nye simmeringer til den og... traversen er også ny bak foresten:P

har foresten ORGINAL bbs fanger og liggende for den som skulle være intressert;)

er vell egentligt bare og komme med bud så tar vi det derfra:P

er elendig til å lage salgs anonnser såååååå er det noe dere lurer på så er det bare og sende en pm..

Mvh Torbjørn

Skrevet

bilen går jo i deler da:P men er bare å slenge ut et bud på det som kan være intressangt så tar vi det derfra;)

ja var fornøyd me felgene så lenge jeg hadde de... var innbrudd i verkstedet mitt å da var jo felgene borte...

• 2 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...