e30sprova Skrevet Januar 30, 2008 Share Skrevet Januar 30, 2008 Noen som gidder å hjelpe meg me å hive på: - noen brock b1 10x17" -kansje tone ruter? -m-tech 2 fanger foran og senke den i passe høyde så det passer med felgene -Og "lakke" støtfanger bak/fram,lister,dørhandtak,speil i bilens farge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet Januar 31, 2008 Share Skrevet Januar 31, 2008 Er på saken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30sprova Skrevet Januar 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2008 fint venter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet Januar 31, 2008 Share Skrevet Januar 31, 2008 Da er jeg ferdig tok bare det bildet fra siden, da det gikk fortest. Kanskje det kommer et forfra så du får sett mtechII fronten litt bedre. Når det kommer til den m-techII fronten.. jeg er ikke sikker på om det jeg gjorde ble rett her.. jeg forlenga orginalfronten bittelitt og satte på ei lippe. For meg så ligner den da på mtechII fra siden. Vet ikke om det ble rett ? *Brock B1 i ca. 10x17 *Nye bremser *Lakkerte lister, frontfanger, speil, dørhåndtak og blinklys. *Litt mer senk foran *Toning på rutene Bare å si fra om du vil ha endret på noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30sprova Skrevet Januar 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2008 Ble helt annen bil med lakerte lister ja Enest felgene kunne være anerledes men tusentakk for hjelpen Fronten var bra nokk for meg.. Får du/none til felgene litt bedre så er det topp:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30sprova Skrevet Januar 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2008 sorte lykter og grøft lys er jo noe som kan kansje ordnes på photoshop?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet Januar 31, 2008 Share Skrevet Januar 31, 2008 De ble litt merklige de første, ble litt sent da jeg holdt på med de Men nå har jeg laget nye bedre? (bare å si fra) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30sprova Skrevet Januar 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2008 MyeMye bedre Nå ble det som jeg ønsket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå