magnus28 Skrevet Januar 30, 2008 Share Skrevet Januar 30, 2008 Jeg har en pen 325Xiat som er sølvfarget med svart skinn, og det meste av utstyr. Trenger pga familieøkelse en større bil. Hvis noen har bytte forslag, spytt ut. Dette er en bil jeg mener det er billig å selge for 240000,-, så bytte forslag må ikke være overpriset. Bilen har gått 123000km. 8000km er min samboer, og 115000km er tidligere eier.(60 åring fra Bergen). Har montert inn Angle eyes og blinklys med klart glass og sorte inni. (går i ett med lyktene). Skal få lagt ut bilder i morra! Kom gjerne med bud, men jeg gir den ikke bort! Tlf: 911 11 222 Utstyr: Svarte sportstoler i skinn Steptronic Klima CD/RDS El.vinduer DSC Varmeseter Rails Rollo Masse airbager M sport splittratt i skinn multifunksjonsratt Orginal Xenon Lettmet. felg sommer Lettmet. felg vinter Metallic lakk Sommerhjul Vinterhjul Air Condition Cruisekontroll Elektriske speil El.vinduer Farget glass Kjørecomputer Klimaanlegg Midtarmlene Oppvarmede seter Regnsensor Sentrallås Servostyring ABS-bremser Alarm Antiskrens Antispinn Diff.sperre Startsperre Stålbjelker Sikkert mer som jeg ikke kommer på..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg