Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har erfaring med bytte til Powerflexforing på bærarm bak på denne bilen?

Mener å ha lest noe om at noen har slitt litt for å få de på, er ikke sikker på om det gjaldt e46...

Har det noe for seg å bytte til Powerflexforinger, kontra originale?

Skrevet
Er det noen som har erfaring med bytte til Powerflexforing på bærarm bak på denne bilen?

Mener å ha lest noe om at noen har slitt litt for å få de på, er ikke sikker på om det gjaldt e46...

har gjort det på min, ingen problem å gjøre det, bare man vet hvordan..... Søk i forumet på bytte av foring e46. Så finner du det garantert..
Skrevet

har gjort det på min, ingen problem å gjøre det, bare man vet hvordan..... Søk i forumet på bytte av foring e46. Så finner du det garantert..

Jeg søkte på forumet, og så at noen slet, det var derfor jeg gjerne ville høre om det generelt er et problem - eller om det bare er enkelte som sliter. Har byttet til Powerflex foran, det gikk veldig greit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...