2000Touring Skrevet Januar 31, 2008 Skrevet Januar 31, 2008 Er det noen som har erfaring med bytte til Powerflexforing på bærarm bak på denne bilen? Mener å ha lest noe om at noen har slitt litt for å få de på, er ikke sikker på om det gjaldt e46... Har det noe for seg å bytte til Powerflexforinger, kontra originale?
2000Touring Skrevet Januar 31, 2008 Forfatter Skrevet Januar 31, 2008 Jeg nekter å tro at det ikke er noen her inne med erfaring om dette!
ellingz1 Skrevet Februar 1, 2008 Skrevet Februar 1, 2008 Er det noen som har erfaring med bytte til Powerflexforing på bærarm bak på denne bilen? Mener å ha lest noe om at noen har slitt litt for å få de på, er ikke sikker på om det gjaldt e46... Har det noe for seg å bytte til Powerflexforinger, kontra originale? har gjort det på min, ingen problem å gjøre det, bare man vet hvordan..... Søk i forumet på bytte av foring e46. Så finner du det garantert..
2000Touring Skrevet Februar 1, 2008 Forfatter Skrevet Februar 1, 2008 Er det noen som har erfaring med bytte til Powerflexforing på bærarm bak på denne bilen? Mener å ha lest noe om at noen har slitt litt for å få de på, er ikke sikker på om det gjaldt e46... Har det noe for seg å bytte til Powerflexforinger, kontra originale? har gjort det på min, ingen problem å gjøre det, bare man vet hvordan..... Søk i forumet på bytte av foring e46. Så finner du det garantert.. Jeg søkte på forumet, og så at noen slet, det var derfor jeg gjerne ville høre om det generelt er et problem - eller om det bare er enkelte som sliter. Har byttet til Powerflex foran, det gikk veldig greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå