Monty Skrevet Januar 31, 2008 Skrevet Januar 31, 2008 Hei! Har fått et problem på min 318iS E36 coupe. Når jeg lukker igjen døren på passasjersiden skal jo egentlig vinduet gå opp et hakk for å tette seg inntil listen, men det gjør den ikke. Hvis jeg presser hardt på døren så går det opp, men med en gang jeg slipper vil det ned igjen. Har tatt av dørpanelet for å se på problemet, men jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre for å fikse det. Noen som har vært borti dette og som vet hvordan jeg løser det? På forhånd takk. Mvh. Einar
bmw328 Skrevet Januar 31, 2008 Skrevet Januar 31, 2008 har akkurat samme prob på min bimmer jeg fikk beskjed av bmw og bytte mikrobrytern i døra har ikke byttet den ennå men regner med att det er den...
-Sammy Skrevet Januar 31, 2008 Skrevet Januar 31, 2008 Hei http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=48129&highlight= Jeg laga en DIY på flere problemer som er relatert til disse mikrobryterne. Det er nok de som står bak problemene med vinduene på coupe som er beskrevet over her. Du / dere kan jo sjekke om dere har andre symptomer som jeg beskriver her og da. Får kankskje fikset mer i samme slengen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå