Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

på m20 en står triggerhjuls føleren på tann 15 når stemplet står i ød, finnes det et hjul som står på tann 11 ? tenkte å borre opp det hjulet jeg har for å forflytte 4 tenner pga 1 tann utgjør ca 6grader tenning, og pga av skalaen på electromotive blir du skyldig i grader hvis noen skjønner, og det er ikke plass til å flytte føleren nermere vannpumpa, rekner med dette er en enkel sak, men tenkte å høre om det var noen forskjeller må ha 60-2 tenner

Skrevet

nei 4 tenner utgjør ca 24 grader og det blir for mye på skalaen les ovenfor, da flytter jeg bare triggerhjulet 4 tenner tilbake, noen som vet om det finnes andre hjul

Skrevet

electromotiv har kanskje ikke like mye å gå på som enkelte andre sprut.

På min haltec kunne jeg justere opp mot 110 grader mener jeg.

Trigger`n på s38`n satt ihvertfall på 87 grader mener jeg å huske,noe som er veldig sannsynlig med 15 tenner på et 60-1 hjul.

Skrevet

ok men tror det blir enkelt og flytte det 4 tenner evt borre opp 4 nye hull, så er det gjort. forsto det slik at det ble for mye fortenning så det er mulig den ikke har ubegrenset med justering.

Skrevet

tenkte tanken med å sveise i 2 tenner der det mangler 2 for og så slipe bort 2 stk 4 tenner med motoren, men det blir kurant og flytte triggerhjulet mot følern er jo bare å fjerne styre tappen

Skrevet

Det er vel en kile som holder reimhjulet i posisjon eller?Uansett,så må du ha noe som gjør at reimhjulet ikke kan gå rundt(bare bolten holder ikke).

Skrevet
Det er vel en kile som holder reimhjulet i posisjon eller?Uansett,så må du ha noe som gjør at reimhjulet ikke kan gå rundt(bare bolten holder ikke).

kun 4 skruer og en styretapp som holder den ja

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...