Riefarn Skrevet Januar 31, 2008 Share Skrevet Januar 31, 2008 Det begynte med at vifta i motoren begynte å gå for fullt hele tiden, hørtes ut som en lastebil når den tar i gang... mye viftestøy.. etterhvert begynte bilen å riste/dure mer og mer, og er ganske ille. På lavt turtall er det greit, men blir mye rundt ca 3000rpm. Om jeg drar den enda lenger gir det seg litt, men ved 5000rpm begynner viftereima å skrike... hva kan det her være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Balltre Skrevet Januar 31, 2008 Share Skrevet Januar 31, 2008 Viscokoblingen til viften? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Februar 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2008 Har fått tak i en ny, og håper også det er denne, venter bare på å få den i posten og montere den.. men kan den forårsake så mye vibrering i bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Februar 1, 2008 Share Skrevet Februar 1, 2008 Mye vibrering ville jeg tro at noe er skeivt. Skeive felger, feil påsatt dekk, eller så kan det være mellom aksling, stikk akslinger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Februar 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2008 er også når den står på tomgang, så er ganske så sikker på at det ikke er noe drivverk eller felgproblem... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Februar 2, 2008 Share Skrevet Februar 2, 2008 Sitter vifta helt fast i koblingen? Skal egentlig ikke gi slike problemer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Februar 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2008 ja vifta sitter helt fast.... får sjekke om det er noe annet som står for ristingen når jeg bytter viskose... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå